Gå till innehåll

Funderingar på träff i Jönköpings Län


Genne

Rekommenderade inlägg

Hallå i tråden

Reggade mig på Saltvattensguiden för några dagar sedan och hittade denna tråd.

Bor i Värnamo och skall efter många sötvattensår äntligen testa på saltvatten.

Just nu försöker jag bestämma mig för om jag skall göra om ett av sötvattenskaren till salt, eller om jag skall köpa ett typ RSM eller Clownhotell.

Skulle vara roligt om man fick hänga på och lyssna till den samlade expertisen i Gnosjö på lördag?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Göran du är varmt välkommen, mycket roligt med fler från dessa trakter.

Som Samuel skrev i ett tidigare inlägg alla är välkomna då det finns gott om plats hos Bengan

Ugnefär hur många tänker passer mig i Skillingaryd på vägen till Gnosjö?

Jag har kaffet klart när ni passerar.

Har nu fått frun till att städa lägenheten innan ni kommer, så jag kan konsentrera mig på att skrapa rutorna på karet i morgon;)

Ändrat av Genne
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå i tråden

Reggade mig på Saltvattensguiden för några dagar sedan och hittade denna tråd.

Bor i Värnamo och skall efter många sötvattensår äntligen testa på saltvatten.

Just nu försöker jag bestämma mig för om jag skall göra om ett av sötvattenskaren till salt, eller om jag skall köpa ett typ RSM eller Clownhotell.

Skulle vara roligt om man fick hänga på och lyssna till den samlade expertisen i Gnosjö på lördag?

klart du ska haka på. kul med en till i detta salt-nisse-glesbefolkade hörn av sverige. finns faktiskt en kille som jag känner till i värnamo som kör salt, men han är inte aktiv här på guiden. välkommen till SG, hobby (beroendet) och träffen på lördag /Samuel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Göran du är varmt välkommen, mycket roligt med fler från dessa trakter.

Som Samuel skrev i ett tidigare inlägg alla är välkomna då det finns gott om plats hos Bengan

Ugnefär hur många tänker passer mig i Skillingaryd på vägen till Gnosjö?

Jag har kaffet klart när ni passerar.

Har nu fått frun till att städa lägenheten innan ni kommer, så jag kan konsentrera mig på att skrapa rutorna på karet i morgon;)

2 st

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då bestämmer vi att du kommer vid 9:30 Larry. Hur möter Stig och Hans upp? Jag har svårt att ha för många bilar vid huset. Hinner vi två stopp, eller bara ett? Det är ju en rätt stor omväg runt Vrigstad, det kanske vi kan ta på hemvägen annars om det finns tid över.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då bestämmer vi att du kommer vid 9:30 Larry. Hur möter Stig och Hans upp? Jag har svårt att ha för många bilar vid huset. Hinner vi två stopp, eller bara ett? Det är ju en rätt stor omväg runt Vrigstad, det kanske vi kan ta på hemvägen annars om det finns tid över.

Omväg? Vrigstad är väl det mest centrala som finns ; ) ..kollade på hitta.se och det skiljer 4 km i avstånd, så det är inte så mycket längre. Skulle tippa att det går bra att titta förbi vrigstad efter Gnosjö annars.

Stig; kan du ta med min euphyllia? Skulle behöva några andra saker också, men jag ringer om det ikväll /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det börjar dra ihop sej bara 1 dag kvar nu till den stora träffen :)

Frågar igen om det är någon som tänker ta med fraggar eller fisk till träffen?

Har redan några fraggar bokade ,men kollar om det finns mer roligt o kanske köpa

Det ända jag har o byta med är caulerpa isåfall :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Pär: jajjemänsan. Karet är tänt å frugan å ungarna är vakna.

Ricke: klart vi väntar in dej.

Skulle kunna tänka mej att det kan bli lite tajt med Glenn på ditvägen. I värsta fall kanske det går att ta det på hemvägen istället. Glenn brukar inte vara svår ; )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...