johan_f Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Mycket bra initiativ måste jag säga, tänk om alla handlare hade agerat så med att dela med sig av en sådan sak för kunder och handlare att ta del av.... Starkt gjort Ted Citera
DaTrucka Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tråden är nu sticky.Grymt Ted, mera sånt. Citera
lynxen Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Riktigt kanon initiativ Ted:smiley20:Detta kommer vara till stor hjälp för många. Citera
Tedb Postat 3 december 2010 Författare Postat 3 december 2010 (ändrat) Vi butiker fungerar bra ihop och försöker hjälpas åt bäst det går. Ändrat 6 december 2010 av Vargklo Citera
Fiffe Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Föreslår att du samlar alla dokument i ditt första inlägg (om det går).Tack för trevlig läsning. Citera
saltishenke Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tack Ted fortsätter det så här fram till jul så är detta en härlig jul ! Citera
Sultanen Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Vackert! Guld värt för oss som funderar på om vi vågar ge oss in i hobbyn! Citera
LN21 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tack för matnyttig info,, en novis som ja behöver just sånt här:) Citera
Tedb Postat 3 december 2010 Författare Postat 3 december 2010 (ändrat) Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta. Ändrat 6 december 2010 av Vargklo Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 (ändrat) Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta. Ändrat 6 december 2010 av Vargklo Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 (ändrat) Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta. Ändrat 6 december 2010 av Vargklo Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 (ändrat) Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta Ändrat 6 december 2010 av Vargklo Citera
Virse Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Kan inte göra något än att hålla med övriga i tråden. Detta blir lite som en julkalender Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta.Skötselråd till släktet Handlare.pdf Citera
salar Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta.Bäst före datumet ser ut att gått ut på han på bilden till höger.Patrik Citera
Janne Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Nästa arkTill alla som läser dessa vill jag även informera om att jag själv har ett vinstintresse i korall för att detta skall kunna tas med i tankegångarna angående presenterad fakta.Ser trevligt ut, jag hoppas att det inte bara är en plojbild utan något mer, det vore bra tror jag./Janne Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 Janne jag förstår inte vad du menar? Plojbild ? något mer?Hmm förklara Citera
Tedb Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 Bäst före datumet ser ut att gått ut på han på bilden till höger.PatrikNä nä dom har slutat med datum Citera
Nordin Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 haha! helt underbart!. Kul å tur att de finns folk där ute som vågar bjuda på sig själv å ge oss ett gott skratt! 5/5. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.