tiomm Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Om alla kar här hade varit så välskötta och välfotograferade som ditt... Citera
Norberg Postat 16 februari 2013 Författare Postat 16 februari 2013 Här kommer en liftare jag fått med levande sten! Citera
Wiking Postat 16 februari 2013 Postat 16 februari 2013 Snacka om liftare, och vilken fantastiskt bild:) Citera
Norberg Postat 24 mars 2013 Författare Postat 24 mars 2013 (ändrat) Hittade en trevlig mjukis nyligen. Handlarn trodde det kunde vara en Lemnalia eller närbesläktad och jag har ingen aning vad det kan vara. Kanske kan den klara sig på ljus, kanske inte vi får hoppas på att den är ljusätare i huvudsak! Nån som vet vad det är?Måste erkänna att jag är väldigt svag för M. setosans struktur. Ändrat 24 mars 2013 av Norberg Citera
turboadde Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Alltid spännande med fina bilder när man ser att det postats i denna tråd Jag hade likadan som din nya mjukkorall i en månad utan att mata den i alla fall tyvär så var den med om att ramla ner i en korall som brände den och sen börja min kejsare slita lite i den så den lossna. Nu har den tyvär bara försvunnit. Tror att triton har haft lika dan hemma en längre tid utan att mata den med. Den var otroligt snygg i mitt kar med gula stammen och lila skimrande polyper. Gillade den starkt och kommer köpa igen om jag hittar på den. Fast den kanske ligger och skräpar bakom någon revpelare med hehe. Citera
Norberg Postat 24 mars 2013 Författare Postat 24 mars 2013 Tack Andreas! Jo det var en av de som stått ett längre tag hos Triton, det var därför jag tordes chansa fastän jag inte viste vad det var.Jag håller med dig om att det klargula är riktigt trevlig. Citera
turboadde Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 attans den som jag var sugen på hehe. Hade hoppats den skulle finnas kvar ett tag till så jag skulle få ihop nya karet. Hoppas du lyckas bra med den Citera
Norberg Postat 24 mars 2013 Författare Postat 24 mars 2013 Hehe, det fanns 2 då jag köpte den. Kanske finns den andra kvar! Citera
wrang Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Hittade en trevlig mjukis nyligen. Handlarn trodde det kunde vara en Lemnalia eller närbesläktad och jag har ingen aning vad det kan vara. Kanske kan den klara sig på ljus, kanske inte vi får hoppas på att den är ljusätare i huvudsak! Nån som vet vad det är?Måste erkänna att jag är väldigt svag för M. setosans struktur.[ATTACH=CONFIG]93528[/ATTACH]Snygg mjukis!Håller med min M. setosa är grym. Börjar få tillbaka den färg jag köpte den. Växer din som ogräs med?? Citera
Norberg Postat 24 mars 2013 Författare Postat 24 mars 2013 (ändrat) När tyvärr gör den inte det hos mig. Troligast fick den en taskig tid hos mig då akvariet gick ner sig. Men färgen är bra på den. Ändrat 24 mars 2013 av Norberg Citera
BroderIsak Postat 10 oktober 2013 Postat 10 oktober 2013 Hej Min vän ! Allt väl med dig och familjen.- Har sumpat dit nummer när jag var i USA i våras. Kan inte du slå med mig en signal en dag när du har tid så vi kan snacka lite skit .. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.