Gå till innehåll

Norbergs


Norberg

Rekommenderade inlägg

  • Svar 310
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Mycket fina bilder. Håller med om att det är dags för en ny helbild/er på akvariet. Kan ju inte bara posta aptitretare.

I min jakt på tropisk mossa som man penslar på till terrariet (Hitta inget att beställa dock) så har jag i bakhuvedet att jag har stött på ditt namn. Har du fina terrarium med?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni tycker de är bra, själv tycker jag det är väldigt avkopplande att fota och idag behövde jag rensa skallen efter jobbet. :-)

I min jakt på tropisk mossa som man penslar på till terrariet (Hitta inget att beställa dock) så har jag i bakhuvedet att jag har stött på ditt namn. Har du fina terrarium med?

Jo visst har jag pysslat med sånna, men då med blommor och inte reptiler. Har du kollat hos Dusk? Han hade i alla fall förut en bra mossblandning som funkade kanon.

www.dusk.se/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...

Många har ju varit oroliga för giftiga knappar på senaste tiden. Så man kanske ska ge ifrån sig ett livstecken när man nu har fotat så mycket sånna de senaste åren!

Skämt och sido behöver kolla hur bilderna blir nu när man har krupit till korset...

Tyckte det blev ett trevligt mönster på den tippade fraggen, man ser ju inte sånt IRL. :-)

post-911-14468928368708_thumb.jpg

post-911-14468928368927_thumb.jpg

post-911-14468928369132_thumb.jpg

post-911-14468928369321_thumb.jpg

post-911-14468928369535_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Usch va fult Tommy, tror du ska byta ut de där korallerna.. Jag kan ta hand om dem så slipper du besväret med att kasta dem.

Kanon! Helbild nudå?

När jag ändå är här så tänkte jag fråga dig också hur många olika sorters Anthias du har i karet? Tänkte ge mig på att blanda lite men känner mig osäker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hepp va ni var på hugget idag! :-)

@adddo: just nu är det väldigt tunt med Anthias, bara Tuka och Dispar. Hade en olycka förra året när jag var på semester som decimerade Anthias beståndet tyvärr. Helbild näee! ;-)

@Laggeman: LED har jag bara 4 blåljus, annars är det gamla hederliga T5 bara. Samma på kamerafronten Nikon D90, Sigma 70mm macro, stativ och fjärrutlösare. Bildbehandling bara med Apparture (dvs digital framkallning) inget photoshoppande.

Bilden på Acanstrean är taget med ovanstående prylar och följande inställning. f25, 0.8s, ISO200.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt!

Det tråkiga med dina bilder är att man får en pungspark varje gång man ser dom och funderar varför man ens försöket ta ett kort på sitt egen fisksoppa när det endå inte blir några bra bilder! :)

Mvh Johan

Outch! Det vill jag ju inte göra, dela ut pungsparkar altså! ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...