Slanten Postat 2 oktober 2017 Postat 2 oktober 2017 Det är när man kör från dator eller mobilversionen. Tror inte det finns i tapatalk Citera
danne031 Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 14 timmar sedan, ballsam sa: Ytterligare en sjukt smidig sak. Testade att köpa ett nytt (för mej) salt som heter nåt i stil med ”blue treasure”. Köpte 20 kg och eftersom jag är van vid salthinkar blev jag lätt skeptisk när jag fick med mej en kartong från oceanakvarium. Men i kartongen låg saltet förpackat i 3 lika stora säckar. En säck visade sig vara perfekt att blanda en nästan full 200-liters tunna, vilket är den mängd jag brukar köra vid vattenbyte. Inget krabb med vägning. Bara att knäcka en påse och hälla i tunnan Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Kör gärna lite tester innan du byter, en del påsar har varit både fosfat och skiftande värden i, har jag sett skrivas iallafall. Citera
ballsam Postat 3 oktober 2017 Författare Postat 3 oktober 2017 Kör gärna lite tester innan du byter, en del påsar har varit både fosfat och skiftande värden i, har jag sett skrivas iallafall.Nä men usch då.. ska kolla i eftermiddag. Tack för tipset...Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
wrang Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Hottade inlägget från@wrang längre bak i tråden. Har aldrig fattat hur man bär sig åt för att få tex ett namn ett bli blåfärgat och ”klickbart” så man hamnar på en länk. Nåt att lära sig kanske. Lägger in ett citat från Wrangs inlägg och hoppas att länken fortfarande funkar.. @ballsam test tapatalk Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Lägg in ett snabelA och namn så funkar det@ballsam@wrang Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
ballsam Postat 4 november 2017 Författare Postat 4 november 2017 Nä, nu tror jag det är dax att släppa den här planeringstråden och starta en vanlig riktig istället. Länk kommer här: https://saltvattensguiden.se/topic/55846-sj%C3%B6grens-stora-%E2%80%9Dwalk-around%E2%80%9D-kub/#comment-635212 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.