Gå till innehåll

Ålder på Saltvattensakvarister?


blackizzz

Ålder ? =D  

107 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag är 19 år, men jag åldras jag också ;P

Jag känner mig också väldigt ung för den här hobbyn, ekonomin har ju en gräns, men inte tillräckligt för att få mig att sluta med den bästa hobbyn jag har haft i mitt liv.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick idén från tråden där folk tackade zoogiganten för en trevlig kväll =P, såg alla "gamla" (enligt mig som är "14-15" =P) Men tyckte att det vore roligt att veta om detta är en sån "gubbhobby" det verkar vara =P

Haha, hårda ord där, men det är klart att det är en hobby som fler äldre personer håller på med, det är en dyr hobby, sen är det inte så många unga som har intresset av just saltvattensakvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag skyndade mig att bocka i rutan 20-30 eftersom det snart är för sent att pricka den... (om man nu ska välja andra rutan från det att man är 30år + 1 dag)

Finns det nåt sätt att plocka ut statistik från medlemmarna utifrån vad de har valt att ange för info om sig själva när de registrerar sig?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick idén från tråden där folk tackade zoogiganten för en trevlig kväll =P, såg alla "gamla" (enligt mig som är "14-15" =P) Men tyckte att det vore roligt att veta om detta är en sån "gubbhobby" det verkar vara =P

Intressant att se vilka åldersgrupper som håller på, men när tycker du folk blir "gubbe" ?

Skulle även vara intressant att se om många gör ett uppehåll när dom skaffar familj/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant att se vilka åldersgrupper som håller på, men när tycker du folk blir "gubbe" ?

Skulle även vara intressant att se om många gör ett uppehåll när dom skaffar familj/Glenn

Jadu, då jag är rätt "väluppfostrad" brukar jag inte kalla eller anse någon som gubbe (men nu när jag sagt/skrivit detta så får jag väl bita i det sura äpplet =P) Men skulle väl säga att gubbe är 60+ annars är man bara gammal =P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nämna hur det var i Ciklidklubben ... 1985

alla var hungriga , internet började , bättre kameror , livet var framgång

alla var 18-30 år

vi skrattade åt alla andra föreningar då dom var 20-60 år

men hur är det nu

det är bara att lägga på + 25 år dvs vi är 40-65 år

men skoj har vi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

14 år kan vara ett problem när man köper djur

Jag vet, hade salamandrar förut (eldbuk), det var nog de skyggaste djuren jag någonsin sett (eller inte sett) =P, så tillslut tröttnade jag på dessa då jag skaffat ett annat intresse, ett SALT! =P Sen blir det ju lite jobbigt med inköp och sånt, men det ordnar sig alltid =D

Jag är 28 (29 om en vecka). Kul att se ålder på på folk. Man tänker sällan på hur gamla alla här är. Hoppas att man inte går som gubbe för en fjortis =)

EEYH, jag är inte fjortis =P (fast det beror ju på hur man ser en fjortis =P) =D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...