Gå till innehåll

Rickes 1125 Liter inwall


Ricke

Rekommenderade inlägg

  • 5 veckor senare...

Månadsrapport! Karet tuffar på bra. Denna månaden som gått har det kommit i 2 nya fraggar , Tack lagge för de fina :) sedan har det ploppat i en till Puellaris så de kan jobba i grupp hehe. Annars händer det inte så mycket hade gärna spenderat stora summor på karet, men då det stundar en USA resan i maj (3 veckor) så känner jag att det får bli mer efter resan.

post-2373-14468924196587_thumb.jpg

Ändrat av Ricke
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fint som vanligt:) kanske nån närbild också:)

Mvh Hasse i Braås.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nja inte så mycket o ta närbilder på, vill man se närbilder får man komma hit o kolla ;)

Ser bra ut Ricke.

Mussan eller är det är längre fram på sanden ser riktigt köttig och fin ut.

Hör av dig när du är i Kalmar så ska du få se mitt lilla i verket.

-Oskar

Jo jag gillar köttiga koraller :)

Ska höra av mig nästa gång jag har tid för en fika i Kalmar o se ditt super nano :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ett ord! NICE!
Tack
Riktigt vacker:)Mvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk
Tackar :)
Alla superlativ är tagna och du slår snart näsan i taket men jag får hålla med tidigare uttalande-popcorn-
Hehe tack tack
Det var en snygg bild på den lille rackarn ;)Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Ja det blev en bättre bild än jag trodde när jag bestämde mej för att fota den. Kan nog bli en fragg på den till dej sen när den växt till sej :)
Kanonbild Ricke!
Tackar :)
Roligt att fraggen växer o verkar trivas kanon. Fler sådana bilder!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja jag är grymt nöjd med den, den höll på att dö helt början, men nu har den tagit sej o stormtrivs. Kanske blir någon mer korallbild imorgon :)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Igår var det en inköpsresa som slutade i 3 nya firra så nu har jag 16st, fast det syns knappt. Nu får det vara bra tills sommaren.Har även fått hem en överrinningsbox nu med så ska inhandla lite pvc sen är sumpen igång :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Äh tog några halvtaskiga bilder på de nya inköpen + lite bilder på karet för att se lite att det händer grejer :)

[ATTACH=CONFIG]70858[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]70856[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]70857[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]70854[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]70853[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]70852[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]70855[/ATTACH]

Spennende utvikling dette her.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...