freddi36 Postat 28 april 2012 Dela Postat 28 april 2012 jättefina! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 28 april 2012 Dela Postat 28 april 2012 Grymt coola firrar, bara att grattulera till ett kap. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 28 april 2012 Författare Dela Postat 28 april 2012 Grymt coola firrar, bara att grattulera till ett kap.tackar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Mycke snygga fiskar, M. Idol har ju kanonformer. Den var lagom fet och fin Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Mycke snygga fiskar, M. Idol har ju kanonformer. Den var lagom fet och finJa den verkar trivas utmärkt och äter riktigt ordentligt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Fantastiskt fina kejsare och dessutom ett par, respekt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mickosch Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Fantastiska fiskar! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Fantastiskt fina kejsare och dessutom ett par, respekt!Tack! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Jag roade mig med att googla lite på dem i går kväll. Hittade någon sida där ägaren påstod att han också hade ett par, som lekte:) Jag personligen har redan utnämnt paret i denna tråd till sveriges intressantaste fiskar just nu:ler: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Vad kostar ett sånt häringa par på ett ungefär? (jag skall inte skaffa, är bara nyfiken) PM:a om ni inte vill skriva publikt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Kan bara instämma, vilka läckra fiskar. Grattis till det köpet. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Tack Glenn Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NovemberRain Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Wow!!! Riktigt läckra fiskar! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Trevligt köp! Hur funkar de ihop med korallerna och musslorna?Spök-scopasen är riktigt läcker! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Trevligt köp! Hur funkar de ihop med korallerna och musslorna?Spök-scopasen är riktigt läcker!Korallerna har dom inte brytt sig om, men provat musslorna lite tyvärr får dock hoppas det ger sig när dom upptäcker hur mycket det matas kirurgen är ingen scopas utan en flavescens, helt klart en favorit i burken Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Ah, my bad! En riktig goding oavsett. Jag hoppas du slipper göra dig av med musslorna iaf, det hade varit lite tråkigt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Ah, my bad! En riktig goding oavsett. Jag hoppas du slipper göra dig av med musslorna iaf, det hade varit lite tråkigt.Musslorna går ingenstans, men det är en bra anledning till att snabba på mitt bygge av fraggdelen så, kommer dom att hamna där isåfall Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 7 maj 2012 Dela Postat 7 maj 2012 Jäklar så läckra Kejsarna är, hoppas dom kommer trivas hos dig, men varför skulle dom inte? . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 7 maj 2012 Författare Dela Postat 7 maj 2012 Jäklar så läckra Kejsarna är, hoppas dom kommer trivas hos dig, men varför skulle dom inte? .Javisst är dom! verkar trivas väldigt bra iallafall Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 22 augusti 2012 Dela Postat 22 augusti 2012 Hur går det med kejsarna du köpte i våras? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 22 augusti 2012 Författare Dela Postat 22 augusti 2012 Hur går det med kejsarna du köpte i våras?Dom lever allt och äter som två hästar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 22 augusti 2012 Dela Postat 22 augusti 2012 Dom lever allt och äter som två hästar Då är det dax för :nya bilder: igen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 22 augusti 2012 Dela Postat 22 augusti 2012 Jupp håller med Wiking,,,bilder bilder bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 22 augusti 2012 Författare Dela Postat 22 augusti 2012 Hehe, är inte hemma förtillfället men ska se om möjligheten finns att fixa lite nya bilder på kejsarna samt senaste inköpet av koraller ifrån Ted Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 12 november 2012 Författare Dela Postat 12 november 2012 Nu har denna burk gått på sparlåga den senaste tiden, då inte tiden riktigt funnit där. Så jag har bestämt mig att lägga ner detta projektet, mest pga av att orken inte funnits där senaste tiden då jag jobbat väldigt mycket samt att vi ska flytta ganska snart så är det enklare att sälja av akvariet och starta upp ett nytt istället för att riskera en total krasch i samband med flytten. Jag kommer endast sälja av det levande samt lite pumpar och belysning, resten kommer jag att behålla då jag redan håller på att planera nästa projekt för fullt för lägga ner helt är det inte prat om! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg