André LA Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Hej!André här och är ganska ny på saltvatten. Har sysslat med sötvattens akvaristik ganska länge men har blivit helt såld på saltvatten.Jag har idag ett kar på 250 liter. Tänkt och börja denna saltvattens resan med lite lätta koraller och fiskar.Mitt kar har stått på i 2 månader och har redan nu fått lite liv Lägger upp lite bilder... /André & Martin Citera
danielj75 Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ser bra ut.Ps. vad är det för kejsare?//Danielj Citera
André LA Postat 1 augusti 2011 Författare Postat 1 augusti 2011 Tror den heter Imperator (stavning) .... Citera
danielj75 Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 okey, du vet att den blir väldigt stor! Så du kommer att få uppdatera eller byta bort fisken.Annars ser det bra ut.//Danielj Citera
turboadde Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ser bra ut. Jag är inte så jätte duktig på kejsare men jag tror imperatorn har mer ringar i mönstret. Jag tror det är en korankejsare som du har. Citera
Laggeman Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Ser bra ut. Jag är inte så jätte duktig på kejsare men jag tror imperatorn har mer ringar i mönstret. Jag tror det är en korankejsare som du har.Håller med här, man ser tydligt de cirkelformade mönstren.Läs mer om den här:http://www.squidoo.com/saltwater-and-marine-reef-aquarium-fish-care-koran-angelfishoch här:http://se.reeflex.net/tiere/321_Pomacanthus_semicirculatus.htmTill trådskaparen: Varmt välkommen till SG! Citera
Dimorb Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Fina bilder.Är du intresserad av att byta någon fragg på zoanthusen? Citera
Marcus- Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Snyggt kar gillade 250 innan men har börjat ogilla det för bakgrunden är så sjukt ful. Har du två olika kar de första bilderna är inget Rsm 250?Du är duktig på bilder kul att titta på. Snyggt! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.