Gå till innehåll

berggren666 hörnakvarium 550l


berggren666

Rekommenderade inlägg

  • Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Okey men hade ingen kalk i den redigt. Men den står i varmvatten nu i alla fall upptäckte en luftslang i den var typ helt grön så tror inte de var så bra tryck i den precis får vänta nån timme å se hur de blir när jag sätter ihop den. Den funkade typ i torsdags nån timme men sen inget typ. Så gissar nästan på den slangen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jepp går planer i å köpa två större skåp å ha jämte akvariumet å ha skummaren i ena men doseringspumpar å sånt om de blir så i framtiden å i andra skåpet all el å flingfoder å tester å så. borde funka tycker man men då får de bli kraftigare pump på skummaren. bilder kommer ikväll

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste nånstans att nån hade kopplat ur två av fläktarna och då fått ner ljudnivån ganska mycket.

Jag ska mäta upp temperaturerna i helgen om jag hinner å se om man kan varva ner dom lite kanske.

Ska även försöka flytta sladdarna så dom kommer ut i bakkant av amaturen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

okey de surret stör inte mig så mkt då jag har ett rum bara för akvariumet å de står på nedervåningen samt att mitt sovrum är på övervåningen så kör hellre safe med alla fläcktarna igång. skummaren förresten skummar på bra å man har fått över lite gegga i koppen nu så ska bli spännande å invänta när den är riktigt inkörd:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...