Andy88 Postat 23 december 2011 Postat 23 december 2011 Tjusiga små firrar! Där var mycket godis på zg verkar de som. vad blev det för mussla? /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 Tjusiga små firrar! Där var mycket godis på zg verkar de som. vad blev det för mussla? /AndréSent from my iPhone using TapatalkBör vara en T.CroceaMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 23 december 2011 Postat 23 december 2011 Bör vara en T.CroceaMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOkej! Ska bli intressant och se teckningen på den när jag lämnar saxen. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 Okej! Ska bli intressant och se teckningen på den när jag lämnar saxen. /AndréSent from my iPhone using TapatalkSpräcklig/randig typ.. Ingen stor sak , men bör klara sig fint.Du är välkommen närsom. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 23 december 2011 Postat 23 december 2011 Spräcklig/randig typ.. Ingen stor sak , men bör klara sig fint.Du är välkommen närsom. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkLåter som en snygg liten sak. Jag tittar inom nu någon dag framöver. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 december 2011 Författare Postat 24 december 2011 Låter som en snygg liten sak. Jag tittar inom nu någon dag framöver. /AndréSent from my iPhone using TapatalkBara hör av dig! /Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 december 2011 Författare Postat 24 december 2011 Senaste:Har sett en Inermis anthias idag så en lever iaf.. Även sett en minigoby också.. Senaste om cyanon, den ville inte färga ut ordenkligt utan blir grå och klara inte sitta fast på stenen nästan.. Så är helt supernöjd då kanske 10% är kvar bara.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 27 december 2011 Författare Postat 27 december 2011 Har du bytt fosfatfilter ännu?Nae , faktiskt inte.. Har inte fått tag i Media till reaktorn ännu.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 27 december 2011 Postat 27 december 2011 Funkar inte det gamla då? Så länge alltså. Citera
_Manne_ Postat 27 december 2011 Författare Postat 27 december 2011 Funkar inte det gamla då? Så länge alltså.Kanske.. Känns bäst o byta när jag ändå bytar reaktorn. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 28 december 2011 Författare Postat 28 december 2011 Senaste:Kvällens nöje efter att jag varit hos Danny i Vinslöv o meckat med hans ghl blev till att fixa lite här hemma.. JohanP var här o lämnade en påse med järnbaserat fosfat remover från KZ , så det blev till o fixa min nyligen inköpta fr509a så man kan bekämpa den sista cyanon också.. Körde bara i någon enstaka dl media.. Får nog till o göra ett VB snart med.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 1 januari 2012 Författare Postat 1 januari 2012 Senaste :Korallerna verkar börja trivas!Härligt o se när polyperna sträcker på sig.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Kanon! Det såg bra ut senast jag kollade så nu går det väl bara åt rätt håll med tillväxt och klabbet. /André Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Flyttat runt musslorna idag, även några koraller flyttades runt, börjar få ordning även på platserna vart allt ska stå nu.. Känns som karet går åt det positiva hållet nu.. Pallat upp min skummare med en skärbräda från Ikea med ett par pvc delar under.. Blev lite lättare o ställa skummaren hur den skulle skumma.. Även tömt koppen, luktade inte hallon direkt.. En liten fragghylla anar fixats till.. Ska sälja av lite plock som jag fixade vid flytten innan..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Då är det snart dags för en ny bild på karet. Skyll nu inte på att din Nikon är paj, du har ju en så där skrutt-nalle också. Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Där har du två bilder lagge!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Snyggt Manne! Härlig storlek på musslorna. Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 TjoLite bilder tagna med damens sony kompakt kamera, antar atty det är bättre än inget.. inkl iphonen..här var ett gäng bilder..!mvh Manne Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 snyggt som attan.knappfraggarna vad är det för nåt o är de till salu? Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Riktigt snygga grejer där!!Tackar! Håller på att fylla lite långsamt med guldäggen man hittar. Nice! We like. Tackar lagge, tog mig lite i kragen..Väldigt snyggt Manne. Tackar Leif! Försöker hålla ett öga på din tråd om Rsmet också..snyggt som attan.-Tummen uppknappfraggarna vad är det för nåt o är de till salu?Tanken är att sälja av något.. Har en del på tillväxt.. (knappar) har inte fastnat i sps träsket...Med vänlig hälsning, Manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.