Ulf Sandberg Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Har sett folk som efterfrågar sådant...Kejsarmat Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Har en hel del kvar i min stenbalja.. Men vågar inte ha allt kvar om det skulle kollapsa totalt.. Så river i det då o då när man ska pressa värdena lite.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Tog en rejäl titt på min achilles.. Den är så wow för mig.. Den är helt ren idag o inga synliga ärr i huden alls från något angrepp.. Simmar runt o är nyfiken så fort man är framme.. Är riktigt glad för detta.. Pyramiderna som innan var på mina musslor verkar ha fått kasta in handduken till min lilla svartgula vrasse.. Verkar som wrassen var ett riktigt bra köp och grymt snygg! Här kommer en bild på en Max utslagen mussla..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Ja dessa jävla pyramider ! Första gången igår jag vågat ge mig på musslor igen sen jag fick pyramid attack för något år sedan ! Grymt skönt att fisken din verkar må bra nu Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Ulf Sandberg Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Vilken tur att du vågade satsa på en andra. Citera
bjomat Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Roligt att höra!! Fin bild på musslan också /Björn Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Vilken tur att du vågade satsa på en andra. Kände att jag verkligen ville chansa en gång till.. O denna var en size större , allt kändes bättre från första sekunden i karet. Fast pricken eller vad det nu är , är inte rolig.. Om man nu Antar att fisken klarat detta fint så skulle jag vilja ha ur uvcena helt o hållet.. Sen montera ett 40w på returen som kan vara på när det behövs.. Vill dock inte chansa något..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Roligt att höra!! Fin bild på musslan också /BjörnTackar!! Musslan är helt ok fast den är brun o brun verkar trivas o växer bra..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 20 januari 2014 Författare Postat 20 januari 2014 Såg idag att lystern på min macro alg hade sagt upp sig.. Så det vara bara att hiva ut allt som bara gick.... Har tussar med "sjögräs" i karet som också skiftat i färg så med lite tur o tålamod så kilar sjögräset också vidare snart.. Man får hoppas åtminstone. Annars ser allt bra ut! Inkl achillesen.. :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 25 januari 2014 Författare Postat 25 januari 2014 Dagens roviga MaxiMini!En snäcka som kom lite väl nära kanten på maxin, o plötsligt var den i munnen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Idag har det blivit ett inköp av en flaska nopox då Väsen var slut.. Nu när man gått ner värdena så tar "andra" koraller fart i tillväxten än dom vanliga.. Det är synd man inte kan få vettig tillväxt all over istället.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Var försiktig med nopox. Min erfarenhet är att det är starkare än väs..Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Var försiktig med nopox. Min erfarenhet är att det är starkare än väs..Sent from my Xperia Z1 using TapatalkÄr alltid försiktig , ser man bara att effekten går åt rätt håll så tål man att det tar lite längre tid.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Innehåller inte nopox några bra ämne också som man inte får i väs,har jag för mig ell har jag fel?Har själv kört nopox i 2 års tid mvh Odel Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Innehåller inte nopox några bra ämne också som man inte får i väs,har jag för mig ell har jag fel?Har själv kört nopox i 2 års tid mvh OdelI slutändan är det en Kol källa.. Men du kan säkert ha rätt.. Vet inte exakt vad det är i nopoxen utöver metanol.. Stinker ju metanol från flaskan minst sagt.. För mig funkar Väs utmärkt.. Det lustiga var att huvudlagret var tomt.. Lika tomt som i väsflaskan ;(.. Så nu kör vi en liter Nopox istället.. Bör räcka en längre tid..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Niklasberglund Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 skönt att det ändå är söndag..hade ju varit segt om det hade varit fredageftermiddag och huvudlagret hade varit slut:Deller det kanske är för att det är söndag det är slut:D Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Huvudlagret har alternativ som funkar för homosapiens , men inget som ska ner i karet Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Ska kanske prova blanda väs ngn dag för att se om det blir ngn skillnad hur blandar du Manne när det finns resurser att tillgå?mvh Odel-dans Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Ska kanske prova blanda väs ngn dag för att se om det blir ngn skillnad hur blandar du Manne när det finns resurser att tillgå?mvh Odel-dans4 dl vodka1 dl ättika5 matskedar sockerSå har du en halvliter Väs ur mitt perspektiv , finns ett flertal som kör på samma recept skulle jag gissa.. Principen är lugn o fin.. Ingen jäkt.. Då blir det aldrig bra..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 27 januari 2014 Författare Postat 27 januari 2014 Beställt ett par expansionsbeslag som kommer med dhl inom någon dag.. Så får vi se om jag får till något vettigt med domhttp://www.beslagsbutiken.se/fr-5052-teleskopskena-av-glansforzinkat-stal-lastkapacitet-90-kg.htmlBlev denna typen.. 700mm Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2014 Författare Postat 28 januari 2014 Paketet har kommit..Nu ska bara knölen jobba så jag får en helhetslösning.. tar väl sin tid..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Minns inte ifall du har den skivan som hel under hela karet eller den är delad på mitten, men du får nog sätta något undertill för att förstärka upp och sen köra genomgående bultar med brickor för att fördela vikten över hålen. Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2014 Författare Postat 28 januari 2014 Minns inte ifall du har den skivan som hel under hela karet eller den är delad på mitten, men du får nog sätta något undertill för att förstärka upp och sen köra genomgående bultar med brickor för att fördela vikten över hålen.Skivan är hel.. Tänkte om möjligt använda stålstälningen i bakkant som mothåll på någon vänster..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.