Gå till innehåll

Micke´s nya haha;)


Majki01

Rekommenderade inlägg

  • Svar 304
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Efter rek från ett utländsk forum så blev det faktiskt ett av dom "billigare" märkerna.. resun från fish-street http://www.fish-street.com/resun_mini20_chiller?category_id=117

Blev rek den för att jag sökte en jag kunde lita på samt som inte förrde en massa oväsen.. I skåpet under mitt rsm hör jag inte när denna kyler nu utan att jag öppnar dörren,,

jag har dock beställt en sådan här http://shop.biotedmarin.se/cabinet-ventilations-kit-red-sea-max/1234-0 bara för att!

Nu har jag strippat hela "huven" så orginal ljus och fläktar är borta. håller på att skruva det sista med radions i armaturen.. fick en skit bra ide också från ett utländskforum av en snubbe jag snackar rätt mycket med i mail som hade satt 2 st i sin huv.

Jag har också bytat orignal skummaren mot en mce 500.. ska öka cirk lite till med mp10an .fast en w es nu istället för bara es jag hade innan..

så nu är karet helt underbart tyst!

Har satt radions så jag har usb ut på baksidan av huven så jag slipper böka för att koppla in det i datorn..

Jag har dock bara borrat för 1 armatur än så länge.. mest för att jag måste kolla om det inte är bra nog med bara en armatur.. kommer inte köra krävande koraller i detta kar endå. och det handlar om mycket pengar för lite ljus liksom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad kul att du plockat en sådan! De har jag kikat lite på(Resun kylaren då). Vad är lägsta temperaturen du kan ställa in den på?

Det vore bra kul att kunna testa en sådan. Men måste spara på utgifterna... För monitorera din användning av den :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad kul att du plockat en sådan! De har jag kikat lite på(Resun kylaren då). Vad är lägsta temperaturen du kan ställa in den på?

Det vore bra kul att kunna testa en sådan. Men måste spara på utgifterna... För monitorera din användning av den :-)

Jag vet faktiskt inte, ska kolla sen:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt!

Är Radion lätt att programera?

Förmodar att det är något form av kvällsbelysning, hur är spridningen vid full effekt?

Absolute det är solnedgång, ja man installerar bara eco smart programmet, sen tog det väll en 10 minuter innan jag fattade allt :) spridningen är rätt mycket bättre vid full ljus, men på bilden är där bara en armatur

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som jag faktiskt också får köra på det beställda, har lagt en massa tusenlappar på förberedelser , skulle kanske vara om jag får ett bra pris på saker jag har stående till ett måttbeställt. Men rsm karen är i mina ögon jäkligt snygga. Men idag blev det bestämt att flytt börjas 1 juni . Så tar det lugnt tills det är fixat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är olaglig handling alldrig okej

varför har ingen tagit bort detta inlägg ??

Antagligen för att ingen av moderatorerna har sett/läst det, och ingen annan har klickat på den lilla triangeln med utropsteckan under inlägget där du kan anmäla inlägget ifall du ser något som bryter mot reglerna, det visste du väl Christer?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen för att ingen av moderatorerna har sett/läst det, och ingen annan har klickat på den lilla triangeln med utropsteckan under inlägget där du kan anmäla inlägget ifall du ser något som bryter mot reglerna, det visste du väl Christer?

Eftersom du frågar i fel tråd måste jag svara i fel tråd

om jag brutit mot era regler .... ja enligt en moderator men inte enligt mig

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad kul att du plockat en sådan! De har jag kikat lite på(Resun kylaren då). Vad är lägsta temperaturen du kan ställa in den på?

Det vore bra kul att kunna testa en sådan. Men måste spara på utgifterna... För monitorera din användning av den :-)

4 grader är lägsta

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...