Gå till innehåll

Micke´s nya haha;)


Majki01

Rekommenderade inlägg

  • Svar 304
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har fått skummaren till att bli knäppppp tyst! Men fläktarna till lysrören är ju bara shisssesss... Så det ska moddas! bort med alla rör och fläktar göra ett litet håll i locket på 16*28 cm och lägga en ecotech radion där på istället:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag sa väl att det skulle bli fisk ändå ;) Blev jäkligt bra med pelarna, men är det inte lite mycket med 3st?

Jag har bara 2 :) det i mitten är bara några kg LS jag lagt ner för att överföra lite små djur:)

Klart det blev djur, en anemon också ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått skummaren till att bli knäppppp tyst! Men fläktarna till lysrören är ju bara shisssesss... Så det ska moddas! bort med alla rör och fläktar göra ett litet håll i locket på 16*28 cm och lägga en ecotech radion där på istället:)

Bara o beställa en ramp till så blir det perfekt skulle jag tro.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara 2 :) det i mitten är bara några kg LS jag lagt ner för att överföra lite små djur:)

Klart det blev djur, en anemon också ;)

Ok, då blir det säkert skitbra sen :) Ja, varför vänta? Är det inte snabbhet som räknas i denna hobbyn Banana man

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar :) nu håller jag på att modda in 2 ecotech radion i armaturen så jag slipper orginal rören och fläktarna

Hade en jäkla tur med clownerna i Danmark dom låg på 1800dk st från deep ocean, men jag lyckades norpa dom mycket mycket mycket billigare :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo :) men rsm kommer jag som det ser ut nu bara satsa på fiskar, visst onödigt att trycka in radion armaturer då, men det blir i alla fall tyst och om man vill så kan jag slänga i någon korall utan att behöva oroa mig för ljuset

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...