Gå till innehåll

Micke´s nya haha;)


Majki01

Rekommenderade inlägg

  • Svar 304
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ska du på allvar krångla ner ett 25rör hela vägen genom 40röret.. ? Ett 40 rör med minst tre börjar på ..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Nej det hade jag inte gjort :P

Direkt under bänken i skåpet hade jag med hjälp av ett "böj kors" ledat ut 25 röret från 40 röret , sen hade syrrans man pvc svetsat igen det rummet som blir mellan 40 röret och 25 röret där 25 röret går ut ur 40 röret, så under bänken hade dom vara 2 olika igen så att säga

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi talar om röret som ska leda vattnet ner till sumpen, höjden på det kvittar va? Desto närmre ytan desto mindre vatten ner i sumpen vi ström avbrott det är jag med på, men om jag har det lågt under vatten ytan, det stör inte funktionen i sig va?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Schysta revpelare!

Är det bara att slänga ner dom i akvariet eller behöver dom förbehandlas på något sätt?

Det sägs att denna sorten ska kunna slängas ner endå, men jag kör det säkra och låter dom stå i vatten ett tag, sen ett tag i saltvatten också.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick svar från ecotech personal, med att 1 skulle absolut va bra nog,, tvekar dock, så får bli 1 till, men ja kommer inte hänga dom i taket så försöker hitta en lösning där också..

Nu blir det en beställning på 1 chip till min mp10 så den blir w, samt en pump till men då tar jag mp10 w es direkt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fortfarande dilemma med min ecotech radion.. jag har en nu. behöver jag verkligen 2 till ett kar som är 80 cm brett?

Räcker o räcker. Frågan är vad du får för skugga från revpelarna.. Lite trist om du kollar in i karet från gavlarna o bara ser "skugg" sidan på pelarna..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick svar från ecotech personal, med att 1 skulle absolut va bra nog,, tvekar dock, så får bli 1 till, men ja kommer inte hänga dom i taket så försöker hitta en lösning där också..

Nu blir det en beställning på 1 chip till min mp10 så den blir w, samt en pump till men då tar jag mp10 w es direkt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Varför inte en mp40es?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...