Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Nä helt sant, men alla har sina egna perspektiv.

Min sump kostade en tub med silikon och lite spillglas så för min del skulle jag hellre lägga det på utrustning.

Postat

Är helt enig med dig om det, men kostnaden för den kontra mycket annat då står det sig bra.

Därmed inte sagt att jag skulle gå och köpa den.

Postat
Såg nåt på reefcentral om 400 dollars för en av de mindre modellerna.

Men ska inte svära på att det var exakt den.

Verkar nästan lite billigt för att vara RE, dom är inte direkt kända för att göra billiga produkter :)

Postat

Det kanske inte är en av de mindre modellerna på bilderna i länken då ;-) Vem vet vad man får för 400 dollars!

Väldigt snygg sump. Sådan skulle man bygga... Synd bara att pumparna och det inte ingår till den.

Postat

Om vi har tur kanske våra eviga kompisar i kina kan sno ett ex och producera en nästan likadan? De brukar ju inte ha några större samvetskval över att låna andras ideér i vissa fall( :-) ). Om man bortser från design arbetet, kvaliteten i utförandet och lite lyxiga finesser så är det ju ändå bara akryl ihopsatt.

Postat

Efter som jag hållt på med vatten, flöde och reningsverk ett halft liv så vet jag vad jag ska rota nu, blev verkligen nyfiken på att bygga en sump med en del egna ider också.

Postat

Trist bara att den ser så där fin ut i ett halvår....man vet ju själv hur det ser ut i skåpet när dörrarna öppnas.

Men visst ser den bra ut.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...