Marcus- Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 (ändrat) Hitta ingen tråd men alltid bra med en tråd där man kan fylla på med förbättringar som kan göras på guiden.Mitt förslag är.Om man går in på en användare så skulle det vara bra om det på ett enkellt sätt visade en länk till sitt kar.om man nu skapat en sådan tråd under kar och storlek. På så vis kan man lätt komma til den användarens tråd om just hans kar.Skulle vara najs om man till o med kunde få upp länken i snabbmenyn om man klickar på användranamnet så får man upp några undermenyer, där hade det varit bra om det dykt upp. Ändrat 25 maj 2012 av Marcus- Citera
Heske Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Själv skulle jag gärna se att man kan börja svara i annonser igen... Iaf i bytes annonser så man kan lösa fraggbyten smidigt vid träffar Citera
akutmottagning Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Själv skulle jag gärna se att man kan börja svara i annonser igen... Iaf i bytes annonser så man kan lösa fraggbyten smidigt vid träffarhåller med här för att slippa otrevligheter borde man själv kunna tabort inlägg i sina egna annonser och startade trådar. Citera
Wiking Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Hitta ingen tråd men alltid bra med en tråd där man kan fylla på med förbättringar som kan göras på guiden.Mitt förslag är.Om man går in på en användare så skulle det vara bra om det på ett enkellt sätt visade en länk till sitt kar.om man nu skapat en sådan tråd under kar och storlek. På så vis kan man lätt komma til den användarens tråd om just hans kar.Skulle vara najs om man till o med kunde få upp länken i snabbmenyn om man klickar på användranamnet så får man upp några undermenyer, där hade det varit bra om det dykt upp.Vi tar ditt förslag och lägger till det på ToDo lista/Önskelista. Citera
Wiking Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Själv skulle jag gärna se att man kan börja svara i annonser igen... Iaf i bytes annonser så man kan lösa fraggbyten smidigt vid träffarAngående Köp&Sälj så har vi nyligen gjort en förändring där, så just nu är inga mer förändringar aktuella. Citera
Benighted Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Intressanta förbättringsförslag, det enklaste för att få en länk till sitt kar är ju att länka i sin signatur, men ska helt klart kolla på möjligheterna till det du säger.... Citera
Marcus- Postat 26 maj 2012 Författare Postat 26 maj 2012 Intressanta förbättringsförslag, det enklaste för att få en länk till sitt kar är ju att länka i sin signatur, men ska helt klart kolla på möjligheterna till det du säger....Gör man det lite som ett måste så styr man folk till att skapa en tråd om just sitt kar. Många skriver olika saker i olika trådar men många gånger så hänvisar man till "kolla i min tråd" oftast så har personen inte länkat till sin tråd utan då får man gå in på personen sen klicka på de startade trådarna o sen leta där.Gör man så en användare kan higligta en specifik tråd som alltid ligger som en länk.. Ja ni är med.. Citera
Liljegren87 Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 En sak jag skulle vilja ha ändrat är i köp o sälj. Skulle det inte vara bra att precis under sin sälj text ha en liten notis om i vilket län varan är i. Trevlig helg Citera
Marcus- Postat 29 maj 2012 Författare Postat 29 maj 2012 Kom på en ny sak som hade varit bra.Om jag startar en tråd skulle jag vilja att man kan få upp valet att ingen kan svara i din tråd eller som vanligt alla kan svara. Fördelen är om jag skapar en tråd om mitt ledbygge tex. Då vill jag som skriver inte ha en massa o vad snyggt osv osv utan en ren tråd. Fördelen för oss som vill läsa om olika byggen tex, är att där inte är en maasa sido spår i tråden. Lika så ibland flikar andra in hur de har gjort sina byggen och det blir lätt rörigt om just det bygget.ni som håller på är insatta hur det är men för oss som inte är med riktigt blir lätt förvirrade..... Citera
Marcus- Postat 29 maj 2012 Författare Postat 29 maj 2012 Jo men i själva startläget så är det inte en färdig artikel osv utan något man bygger på allt efter som.jag vet inte om jag är fel ute men ni är med hur jag menar? Bra eller dåligt? Citera
Wiking Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 Ja vi förstår hur du menar. Alla förslag till förbättringar är välkomna:) Vi lägger till det på önskelistan. Citera
freguz Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Att sidan uppdaterar sig självHar ett script på gång för detta, kommer så småningom, om man kör chrome/FF kan man ladda in det själv från userscripts.org (sök på saltvattensguiden) Citera
Fiffe Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Hade varit väldigt bra om man kunde redigera sina egna annonser. Ponera att man säljer mkt teknik t.ex. då vill man inte göra ett nytt inlägg såfort något är sålt utan sammanställa det i första inlägget.Eftersom man som annan användare inte kan svara i annonser längre borde det inte finnas några hinder för att man får moderera sin egen tråd. Citera
phrusher Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Att sidan uppdaterar sig självUsch, nej och fy! Självuppdaterande sidor är i stort sett lika irriterande som sidor med diverse ljud som kör igång så fort sidan laddat. Bättre att ha det som tillval, tex separat script som freguz tipsar om. Hellre något AJAX-anrop som visar en notifiering att sidan innehåller ny information istället. Citera
freguz Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Usch, nej och fy! Självuppdaterande sidor är i stort sett lika irriterande som sidor med diverse ljud som kör igång så fort sidan laddat. Bättre att ha det som tillval, tex separat script som freguz tipsar om. Hellre något AJAX-anrop som visar en notifiering att sidan innehåller ny information istället.Det blir självfallet ett användarval (kryssruta av/på) för att använda.Hmm notifiering lät kul, tack för tipset! Citera
Laggeman Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Hade SG i en RSS-läsare för ett bra tag sedan, men tröttnade på det ganska snabbt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.