irwin_fletch Postat 14 juni 2015 Författare Postat 14 juni 2015 Hänt en del sedan sist. Bland annat skaffat mussla samt strigosus. På bilderna har musslan bara varit i några timmar så den är inte helt ute.Lite Acans i blå(läs disco)ljus Citera
ballsam Postat 15 juni 2015 Postat 15 juni 2015 Tar av hatten och bugar. Väldigt fin mussla. Hur stor är den? /Samuel Citera
alexochingencarina Postat 15 juni 2015 Postat 15 juni 2015 Tror nog att du är lite kär i din nya mussla:) Super snyggt som vanligt. Citera
irwin_fletch Postat 16 juni 2015 Författare Postat 16 juni 2015 Tack Ja den får all kärlek den behöver kan jag säga Har inte mätt musslan men skulle säga runt 15 cm. Citera
irwin_fletch Postat 25 juni 2015 Författare Postat 25 juni 2015 Om några veckor fyller karet 3 år, men nu ska det bara få ticka på fram till en uppgradering. Det kommer med all sannolikhet inte att hinna fylla 4 år.De sista fraggarna på är plats. Citera
Strikt Postat 27 juni 2015 Postat 27 juni 2015 Snyggt som vanligt! Vad har du för planer för det nya? Citera
irwin_fletch Postat 28 juni 2015 Författare Postat 28 juni 2015 Kommer såklart att bli ett större kar i ca 600 litersklassen. Sen kommer jag köra med sump som jag ju fått klara mig utan i detta kar. Annars kommer inriktning och skötsel se likadan ut. Kommer med all sannolikhet att köra med hybridramp även i framtiden.. Citera
Strikt Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Kommer såklart att bli ett större kar i ca 600 litersklassen. Sen kommer jag köra med sump som jag ju fått klara mig utan i detta kar. Annars kommer inriktning och skötsel se likadan ut. Kommer med all sannolikhet att köra med hybridramp även i framtiden..Spännande, kommer följas! Citera
irwin_fletch Postat 30 juni 2015 Författare Postat 30 juni 2015 Tillsammans med min ssc så är detta de mest spännande fraggarna att följa just nu. Två fraggar från Larry. En som är så jäkla lila så det inte går att ta kort på den och en annan ljus med blå/lila polyper. Någon som kan våga sig på gissningar om vad det är. Citera
Noxy Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Hur har jag kunnat missa dessa 2 hos Larry :'( riktigt fina Citera
irwin_fletch Postat 30 juni 2015 Författare Postat 30 juni 2015 De är inte lätta att fragga då de är väldigt små jämfört med larrys andra Acro. Jag talade om för Larry att jag ville ha dessa för nästan ett år sedan. Nu gick det ta små fraggar på dem som tur var Citera
bjomat Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 De är inte lätta att fragga då de är väldigt små jämfört med larrys andra Acro. Jag talade om för Larry att jag ville ha dessa för nästan ett år sedan. Nu gick det ta små fraggar på dem som tur var Hehe.... Den som väntar på nåt gott.... Citera
LN21 Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Det går fler tåg Noxy, ja sätter upp dig på listan:)Med lite flyt så torde borde det går att fragga igen av dessa i oktober. Det vore dock kul om någon kan komma med en kvalificerad hint på namnen , ja har inte en susning. Citera
Noxy Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Tippar på att den övre är en A. Lokani. Vill även ha en fragg av din A. Valida nästa gång Larry. Den du nästan hade ihjäl sist Citera
irwin_fletch Postat 30 juni 2015 Författare Postat 30 juni 2015 Firar EM-guldet med vattenbyte och en dålig mobilbild på min ssc. Såg ut som skit när jag fick den, stod några veckor utan att något hände. Flyttade den 10 cm in mot mitten och BOOM, färgerna kom på en vecka. Citera
irwin_fletch Postat 30 juli 2015 Författare Postat 30 juli 2015 Lite blandade bilder från veckan. Flyttat fram min lila humilis i ljuset nu. Hoppas att alla polyper blir gul/gröna nu. Citera
Christian_N Postat 31 juli 2015 Postat 31 juli 2015 Det går inte beskriva i ord hur snyggt det är! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.