krille 55 Postat 17 februari 2014 Postat 17 februari 2014 Den zoanthusmixen hade jag gärna tagit till min nya balja. Skitsnygg Citera
POPOV Postat 18 februari 2014 Postat 18 februari 2014 Vilka sjukt fina bilder. Framför allt på zoa och räkan Citera
alexochingencarina Postat 18 februari 2014 Författare Postat 18 februari 2014 Vilka sjukt fina bilder. Framför allt på zoa och räkanJa räkan är läcker men svårfotad. Bor i en fungia precis vid glaset men ändå riktigt svår att få focus på. Citera
alexochingencarina Postat 18 februari 2014 Författare Postat 18 februari 2014 Blev lite fiskbilder idag-haj-Trio by sietses, on FlickrHelbild by sietses, on FlickrGylta by sietses, on FlickrClownkirurg by sietses, on FlickrAnthias by sietses, on Flickr Citera
Strikt Postat 18 februari 2014 Postat 18 februari 2014 Ja Alex blir kanske tjatigt men... Så jäkla fint! Älskar trycket i färgerna och stämningen som blir med mörkret bakom. Citera
PeterG Postat 19 februari 2014 Postat 19 februari 2014 Jättefina bilder , gillar spec bild 2.Nyfiken på helbild.mvh PeterG Citera
alexochingencarina Postat 19 februari 2014 Författare Postat 19 februari 2014 Ja Alex blir kanske tjatigt men... Så jäkla fint! Älskar trycket i färgerna och stämningen som blir med mörkret bakom.Stort tack! Tjatigt kan det ju inte bli. Jätteroligt när bilderna uppskattas.Fantastiska bilder på ett superbt kar:)Jättefina bilder , gillar spec bild 2.Nyfiken på helbild.mvh PeterGJa du, bild nr 2 är en helbild:smiley9: Citera
freddi36 Postat 19 februari 2014 Postat 19 februari 2014 Riktigt fint med mycket färg! Hur hanterar du näringsexporten? Du har ju hyffsad mängd fisk men riktigt bra färg på alla koraller, även sps Citera
alexochingencarina Postat 19 februari 2014 Författare Postat 19 februari 2014 Riktigt fint med mycket färg! Hur hanterar du näringsexporten? Du har ju hyffsad mängd fisk men riktigt bra färg på alla koraller, även spsJo visst är det så, 10 fiskar varav två kirurger som äter och bajsar mycket plus tre anthias som ska ha mat mest hela tiden belastar ju endel.Jag kör ca: 3,5 ml vodka/dygn. En påse ca: 25 gram alubaserad fosfatremover och skummar väldigt torrt. Detta gör att fosfaten håller sej på noll och nitraten väldigt nära noll. Testet visar ljus, ljus, ljus rosa. Citera
alexochingencarina Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Idag blev det en tripp till leasingen och där hade dom rea på bajsbruna -poop-koraller-poop-, så jag slog till på en acropora stor som en öppen hand för 200 pix!Ska bli kul att se hur den färgar ut om den gör det. Lite grisen i säcken men man kan ju ha tur.Blev även en påse zeovitsten, så nu kör jag en strumpa i sumpen. Blir intressant vad korallerna svarar på det. Kör lite alexzeovit nu=). Zevit, zeobak, zeo amino, jod och explorer. Funkar fint hittills och kör nu dagligen 1ml vodka. Kul och labba lite med karet.Slänger upp ett par bilder. Kul att ha och se om hur den utvecklas.[ATTACH=CONFIG]99752[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]99753[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]99754[/ATTACH]Nu ser den ut såhär efter ett par cm tillväxt.Acropora by sietses, on Flickr Citera
ormet Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Tjusigt. Jag gillar verkligen bilden med cigg-paket & kaffe som storleksjämförelse Det är intressant med Brun-till-Snygg förvandlingar. Ser fram emot fortsättningen! Citera
alexochingencarina Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Tjusigt. Jag gillar verkligen bilden med cigg-paket & kaffe som storleksjämförelse Det är intressant med Brun-till-Snygg förvandlingar. Ser fram emot fortsättningen!Håller borta fiskmåsarna:ler: Citera
alexochingencarina Postat 28 februari 2014 Författare Postat 28 februari 2014 Senaste dagarna har varit väldigt roliga. Har varit acroporaboom här i storstaden. Både Leasingen och Triton har fått in fina Spser. Så nu sitter man här med 10 efterlängtade Acroporor.Så i helgen kommer det limmas koraller. smockfullt i mina 130 liter nu! Citera
bjomat Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Fasen vad trevligt! Hur var leasingleveransen? Citera
alexochingencarina Postat 28 februari 2014 Författare Postat 28 februari 2014 Fasen vad trevligt! Hur var leasingleveransen?helt okej, men inte riktigt lika bra som triton. Citera
alexochingencarina Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Star by sietses, on Flickr Citera
bjomat Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Cool bild! Är korallbilderna fortfarande i mörkrummet? Citera
alexochingencarina Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Cool bild! Är korallbilderna fortfarande i mörkrummet? Nä dom är inte ens i kameran=) Står på botten och väntar på att bli limmade. Har tyvärr ingen plats. Har hittat plats för tre, så jag vet e fan. Men men det löser sej. Citera
bjomat Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Nä dom är inte ens i kameran=) Står på botten och väntar på att bli limmade. Har tyvärr ingen plats. Har hittat plats för tre, så jag vet e fan. Men men det löser sej.Bekvämt problem!Hur går det med dina planer på större förresten? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.