Gå till innehåll

Andres nya 375 liters akvarium


Dimorb

Rekommenderade inlägg

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

Tanken var att jag skulle ta bilder som kunde vara lite större för att kunna länka via den där hemsidan som en del använder. Men nu hittar jag inte sidan så jag slänger upp bilderna i den mindre varianten istället.

Acro - Ny lila Acropora tror det är en A. Tenuis men är inte helt säker. Bilden gör den inte rättvisa då den är neongrön itt i topparna också.

Capricornis - Bevis på att det går att byta till sig och vänta. Fick av Christian 2 fraggar ungefär som en femkrona båda har nu vuxit till sig rejält.

Desjardii - I försvarsställning, sohalen delar ut så mycket smörj att det är hemskt, under matning.

Euphyllia - Macrobild på mina favoriter bland lps:erna.

Lobophytum - Finaste mjukkorallen som finns och lagom giftig för att hålla kejsarna borta.

Mandarin - Tjock och fet artemia ätande mandarin söker hona att flörta med. Köpte först en hane till för att se om han var lagd åt det hållet. Men noop han satt över ryggen efter 5 minuter och jag blev så illa tvungen att byta bort den mot en eldräka.

Mandarin & Xanthurum - En av de Xanthurum som är till salu.

E. Midas - Gömmer sig i sitt kalkalgerstenbeklädda hål.

E. Navarchus - Majestätiskt.

A. Sohal - Akvariets "bully" numero uno.

sps fraggar - Blandade sps:er till vänster i akvariet, allting kommer från fraggar.

Violetta - tar gärna emot hjälp med att artbestämma denna korall.

Det var allt för denna gången.

post-843-14468912231225_thumb.jpg

post-843-14468912231403_thumb.jpg

post-843-14468912231556_thumb.jpg

post-843-1446891223168_thumb.jpg

post-843-14468912231817_thumb.jpg

post-843-14468912232023_thumb.jpg

post-843-14468912232181_thumb.jpg

post-843-14468912232338_thumb.jpg

post-843-14468912232493_thumb.jpg

post-843-14468912232656_thumb.jpg

post-843-14468912232777_thumb.jpg

post-843-14468912232958_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det vet jag men det är inte så jag menar.

Om du kollar i tråden på sida 4 inlägg #2 så ser du att jag på en storlek har fått bifogad miniatyr och på en bifogad bild.

Har pratat med wrang om det och det kan vara så att bilden är exakt så stor som den får vara för att räknas som thumbnail men lite för liten för att bli miniatyr.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dimorb gå in på http://www.imageshack.us/ sen väljer du bläddra och väljer filen du vill ha in på forumet. Sen väljer du host it. Sedan kopierar du länken som kommer upp i rutan med hotlink for forums och klistrar in den i ditt medelande så kommer bilden.

Om ni gör detta så var snälla att gör bilden mindre först till max 700 pixlar breda allt för att designen och Layouten skall vara det samma och INTE utsträckt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Det blev bättre. Men vad jag inte fattar är upload funktionen.

Hur kan det funka att jag bara slänger upp bilderna på deras hemsida och sedan länkar till den för att bilderna skall funka på forumet?

Den dagen deras site går ner kommer ju forumet att vara fullt med felaktiga länkar.

Man skapar ju inget konto eller någonting bara lägger upp bilderna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev bättre. Men vad jag inte fattar är upload funktionen.

Hur kan det funka att jag bara slänger upp bilderna på deras hemsida och sedan länkar till den för att bilderna skall funka på forumet?

Den dagen deras site går ner kommer ju forumet att vara fullt med felaktiga länkar.

Man skapar ju inget konto eller någonting bara lägger upp bilderna.

Japp. Och du kan inte ta bort någon av dina bilder (från dina bilder hos dom) då försvinner den från inlägget du länkat till bilden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...