freguz Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Hur får man bort den?En liten pump som röjer runt går säkert men känns som en onödig strömförbrukare...Kanske försvinner med tiden, är just igångsatt/FSkickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Sug upp med tidningspapper.Sent from my iPhone 5 using Tapatalk HD Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Gör så att vattnet rinner över en filtersvamp om det går(en improviserad ytavrinning). Borde väl fungera? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 21 november 2012 Författare Dela Postat 21 november 2012 Sug upp med tidningspapper.Sent from my iPhone 5 using Tapatalk HDDen gamla klassikern låter ju bra, tack för den, och den kunde jag ju Hinnan lär nog inte återkomma heller i första taget... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Den gamla klassikern låter ju bra, tack för den, och den kunde jag ju Hinnan lär nog inte återkomma heller i första taget...Dock inte aftonbladet, sån skit vill du inte stoppa i akvariet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Trycksvärtan innehåller inget som är skadligt för koraller eller andra invånare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Har aldrig varit nåt problem för mig med trycksvärtan, det är ju helt klart en berättigad fråga, trycksvärtan ska vara ogiftig så att inte barn eller husdjur slickar/tuggar på den inte ska skadas, men vissa ryggradslösa djur är ju känsliga för helt andra saker... Så egentligen vet jag inte, men som sagt, aldrig varit ett problem för mig, hade rätt ofta en film i karet som jag tog bort med tidningspapper när jag hade skummare utan ytavrinning... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Har aldrig varit nåt problem för mig med trycksvärtan, det är ju helt klart en berättigad fråga, trycksvärtan ska vara ogiftig så att inte barn eller husdjur slickar/tuggar på den inte ska skadas, men vissa ryggradslösa djur är ju känsliga för helt andra saker... Så egentligen vet jag inte, men som sagt, aldrig varit ett problem för mig, hade rätt ofta en film i karet som jag tog bort med tidningspapper när jag hade skummare utan ytavrinning...I england har man ju haft det för att slå in Fish and Chip i alla år, i stora mängder kanske det skulle vara farligt, men vi pratar om såååå små mängder bläck att det knappt är värt att prata om. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Att det är ofarligt för människor och ryggradsdjur kan vi vara säkra på, men att det är testat på ryggradslöst är ju mer tveksamt, misstänker att inte ryggradslösa djur är storköpare av fish and chips ens i england Men som sagt tror inte det är farligt för dem heller, men att säga det säkert gör jag inte ....Kom på en annan sak, levande sten skickas inpackad i tidningspapper, och påsarna som kommer till grossisterna har tidning mellan lagren, så då hade det ju synts redan där... Så tror vi kan säga att det är säkert Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 21 november 2012 Författare Dela Postat 21 november 2012 Att det är ofarligt för människor och ryggradsdjur kan vi vara säkra på, men att det är testat på ryggradslöst är ju mer tveksamt, misstänker att inte ryggradslösa djur är storköpare av fish and chips ens i england Men som sagt tror inte det är farligt för dem heller, men att säga det säkert gör jag inte ....Kom på en annan sak, levande sten skickas inpackad i tidningspapper, och påsarna som kommer till grossisterna har tidning mellan lagren, så då hade det ju synts redan där... Så tror vi kan säga att det är säkert ja vad bra PUH Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 22 november 2012 Författare Dela Postat 22 november 2012 Lade i en maxi jet 750 som lever rövare i sumpen, hinnan borta i ett nafs Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 24 november 2012 Dela Postat 24 november 2012 Lade i en maxi jet 750 som lever rövare i sumpen, hinnan borta i ett nafs Tunze har små diffusor pumpar om man bara vill ha lite flöde.Hälsningar Kjelle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.