Gå till innehåll

Mitt 720 L. Mitt första saltkar.


Atlas

Rekommenderade inlägg

Ja det gör det men, som sagt den lösningen svider regält.

En annan lösning kan ju vara att köpa en Hyperion så att du får morgon och kvällsstyrning.

Sen köra 400 W Led DIY tex 8st 50W Hybrid. Eller 4st 100W drömchip. Styra chipen på onofftimers.

Då får du både en Hightech anläggning och tillräckligt med kräm.

Ett helt annat alternativ är att ta kontakt med t.e.x Oceanakvarium och höra om han säljer något som kan vara intressant.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 271
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja det gör det men, som sagt den lösningen svider regält.

En annan lösning kan ju vara att köpa en Hyperion så att du får morgon och kvällsstyrning.

Sen köra 400 W Led DIY tex 8st 50W Hybrid. Eller 4st 100W drömchip. Styra chipen på onofftimers.

Då får du både en Hightech anläggning och tillräckligt med kräm.

Ett helt annat alternativ är att ta kontakt med t.e.x Oceanakvarium och höra om han säljer något som kan vara intressant.

Tack för tipsen.. Får googla runt o kolla lite.. Ska in på deras hemsida och se vad jag kan hitta där.

Får ringa runt lite efter julhelgen och se vad olika företag har..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Går i väntans tider och hade hoppats på att lite grejer skulle komma nu innan nyår, men dock inte.. Vill ju börja sätta upp karet..

Har nog aldrig varit mer sugen och inspirerad av allas fina bilder på koraller o fina kar. Farligt att vara för taggad hehe. Då kan allt bli väldigt fel o slarvfel dyker lätt upp.

Nä,får ha lite is i magen o dricka nått gott ikväll istället..

GOTT NYTT ÅR önskar jag alla nya och gamla vänner här..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så då har man varit o handlat Diamant borr , Borr maskin , slip maskin. Rör , kopplingar o en prov bit Glas 12mm för provborrning..

Började skitbra.. Skar upp fingret ganska rejält på provbiten så nu får det vänta till imorgon.. -sjuk- Så typiskt..Haha..

Får väl ta något gott i glaset o gå o småpula lite imorgon.. Men det börjar rulla iaf..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär ja.. Prov borrningen klar och det ser bra ut.. Kör ju med ett borr som inte är gjort för glas så lite nervös är man allt. Men mallen funkade kanon som jag gjort i trä så det ska nog gå bra. Bifogar en bild på provbiten (Den farliga) haha

post-7265-14468927775052_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...