Gå till innehåll

Mitt 720 L. Mitt första saltkar.


Atlas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 271
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har varit runt o läst en hel del på forumet. Eller rättare sagt i princip all ledig tid tillbringar jag här :)

Om jag har förstått det rätt angående städpatrullen så är det dags att sätta dit den snart då det har börjat växa upp lite alger nu..

Är jag rätt på det eller helt fel ute?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle inhandla städpatrullen idag efter jobbet.. Ett besök som resulterade i mer än jag skulle ha konstigt nog..

[ATTACH=CONFIG]91014[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91016[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91017[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91018[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91020[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91021[/ATTACH]

ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte dom

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

är spindel krabban skygg??=)

/Wigge

Skygg o skygg... Den stack som en avlöning in bland stenarna. Den har bara varit här i 30 minuter så det är nog lite tidigt att säga ännu..Lightfoot sally tror jag den hette.

Nu blev Anders glad ser jag.. En rejäl start kan man säga..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Haha ja han blev inte ledsen iaf... Tror du kan bli lite glad på lördag också ;) Måste ju knipa det bästa före Mikael /Saltdummie Banana man

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skygg o skygg... Den stack som en avlöning in bland stenarna. Den har bara varit här i 30 minuter så det är nog lite tidigt att säga ännu..Lightfoot sally tror jag den hette.

Haha ja han blev inte ledsen iaf... Tror du kan bli lite glad på lördag också ;) Måste ju knipa det bästa före Mikael /Saltdummie Banana man

Då får du allt leta i snön! ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Börja som wigge säger.. Höja mg till 1250-1350.. Det är första stegen sen mäter du Ca igen .. O ev höjer det värdet.. Det du redan nu ska fixa till är en fosfat remover.. Ditt värde är sky high där.. ;).

Har du ingen reaktor till fosfat medial kör men en "strumpa" redan nu från början.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mitt fosfat värde är uppe vid 4 =P är det Uber high då eller ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ser nice ut gillade speciellt clownerna.... får man fråga var du köpte dom

Bifogar en lite bättre bild på dom. post-7265-14468928374787_thumb.jpg

Jag har också en lightfoot.. Man ser den då o då.. Man får ha lite tur, går runt på stenen o hittar lite gott antar jag..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Hehe det va em liten rolig prick. Jäklar vad han kutar runt o smakar på det mesta..post-7265-14468928375019_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bifogar en lite bättre bild på dom. [ATTACH=CONFIG]91031[/ATTACH]

Hehe det va em liten rolig prick. Jäklar vad han kutar runt o smakar på det mesta..[ATTACH=CONFIG]91032[/ATTACH]

Stor vill ha faktor på dom.... får väl ringa Anders o få han till o få in fler..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker snarare att du ska fundera på ditt ljuse.. Hur ska den biten utvecklas till ett redigt saltvattens ljuse..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Om allt går som plannerat så sitter det 4 st Pacisic Sun R2 över karet i slutet på mars. Det är en stor kostnad så får suga lite på den karamellen. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...