akutmottagning Postat 2 oktober 2013 Författare Postat 2 oktober 2013 I lomma hade turen att vara där och klippa den direkt efter sändning Citera
impajimpa Postat 2 oktober 2013 Postat 2 oktober 2013 Aaaah den är grann Hade dom bara fått en? Citera
Laggeman Postat 2 oktober 2013 Postat 2 oktober 2013 Där var en igår när jag snurrade förbi på eftermiddagen. Citera
akutmottagning Postat 2 oktober 2013 Författare Postat 2 oktober 2013 2 st den störste fans kvar när jag lämna igår.999kr Citera
akutmottagning Postat 13 oktober 2013 Författare Postat 13 oktober 2013 Överraskad mina clowner flyttar in i min nya blå/vita (inte min bild men exakt likadan).ska nog fixa krabbor till anemonen med. Citera
akutmottagning Postat 4 november 2013 Författare Postat 4 november 2013 Vad är bästa att mata anemoner med?Räkor. Krabbsticks. Eller mysis. Citera
Laggeman Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Vilken anemon är det du ska mata?Spontant känns det som att crabsticks innehåller en massa annat än just krabba... Citera
akutmottagning Postat 4 november 2013 Författare Postat 4 november 2013 Anemonen på bilden ovan Citera
DaTrucka Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Sällan man behöver mata aktivt.Har du clowner boende i den så sköter dom matningen, häll bara i lite mysis, artemia mm. från frysen hos din lokala handlare. Citera
stigigemla Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Kommer jag ihåg rätt är crabsticks malt fiskkött med smakessenser som är packat i små rör av cellulosa. Och cellulosan tror jag inte är nyttig. Citera
Manks Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 crabsticks har aldrig varit i närheten av varken en krabba eller en fisk. Passa dig för dem. Inte bara i akvariet, utan i din egen mat också. Citera
akutmottagning Postat 15 november 2013 Författare Postat 15 november 2013 Till er som följer/kollar på min tråd meddelar jag att jag delvis är ordblind så reserverar mig för särskrivning och stavfel.karet puttrar på önskas bilder på specefik teknik/levande skriv en rad så fixar jag det vid första bästa tillfälle.ang anemonen har den flyttat upp på en pelare och sitter vertikalt ganska coolt faktiskt. Krabbstiksen blev utbytta mot en påse frysta musslor och räkor Citera
Manks Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 du får både vara halt och lytt också, så länge du har ett fint akvarium och berättar om dina framsteg och bakslag Låter som ett vettigt kostbyte. Citera
Majki01 Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 Riktigt grymt kar både på bilder och live ! Wow! Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
akutmottagning Postat 30 november 2013 Författare Postat 30 november 2013 borbonius anthiasDagens inköp från zoogiganten. efter en lång övervägning och diskussioner med sambon fick fisken följa med hem.tackar för en bra service på zoogiganten. (Som vanligt) Citera
ormet Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 ooooh favoritfisk! hört att de kan vara ganska elaka (det är iofs alla saltfiskar typ), hur funkar den med resterande fiskar? Citera
akutmottagning Postat 30 november 2013 Författare Postat 30 november 2013 Den håller sig undan min vitbröstade vart lite elak mot den första stunden. Så den trycker vid stenarna för stunden. Ska försöka fånga kirurgen tills nya tillskottet tuffat till sig i karet Citera
freddi36 Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Snygg!! Ganska ovanlig och inte den billigaste va?Ska bli intressant att se om det finns nåt kvar på ZG imorgon.. Citera
akutmottagning Postat 30 november 2013 Författare Postat 30 november 2013 Snackade med kent detta är den andra på 10 år dom haft inne. Hoppas på att allt ska gå bra med fisken målet är att få i 1 till. Citera
akutmottagning Postat 1 december 2013 Författare Postat 1 december 2013 Dag 2 ligger och trycker har inte ätit. Tar nog lite tid som med andra anthias Citera
akutmottagning Postat 2 december 2013 Författare Postat 2 december 2013 Har tryckt på samma ställe sedan ankomst. Tycker jag såg små prickar på huvudet möjligen stress?Visar inget intresse för mat jag stoppar i. la en räkbit framför nosen i ett desperat försök noll intresse.Bara låta den vara antar jag alla fiskar lämmnar den ifred.Är detta normalt vill INTE den ska dö Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.