Gå till innehåll

Min 720,575,480,480 Opgradering Dansken i stockholm;)


Thomas Salt

Rekommenderade inlägg

Tak Jimmy,

Har ikke rigtig samme muligheder med at skabe rgtig dybde i akvariet da det jo bare er 60 dybt, men efter lidt projekter i huset er jeg stille og roligt begyndt at planere for et "rigtigt" akvarium, men vi får se om det ikke kommer at vente til næste hus eventuelt... Men 3 * 1 * 1 er drømmen, skal nok lige fikse et badeværelse, nyt tak, lidt nyt gulv med vattenbåret gulvvarme til 180 m^2, nye fönstre i huset, og derimellem sikkert et barn til... Tålemod ved i....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tak Peter, det er rigtigt jeg har lagt op lidt på reefcentral men jeg blev aldrig rigtig gode venner med den måde man lægger op billeder på, nu er jeg vel derinde et par gange i ugen for inspiration. Er vel som så mange andre inspireret at Chingchai :)

De små røde (4 stk) som går i min søns balje er Eviota pellucida Jeg har nok prøvet at tage 100 billeder af dem uden at få et jeg er tilfreds med. Har i dag experimenteret med forskellig "åbningstid", men ingen proff er jeg på at tage billeder.

Bruger en Canon 40D med en Canon Macro Lens EF 50mm

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

post-7313-14468928459382_thumb.jpg

Tester igen med en lille Maxime, har ikke haft held med dem tidligere, men med det nye system er PH iaf meget mere stabit 8,07-8,19 er "normalt" så vi tester gen.

uvel, en lile rörmask fulgte med og spørgsmålet er om jeg skal fjerne den? Selv er jeg vel ret sikker på at den skal bort...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

[ATTACH=CONFIG]91453[/ATTACH]

Tester igen med en lille Maxime, har ikke haft held med dem tidligere, men med det nye system er PH iaf meget mere stabit 8,07-8,19 er "normalt" så vi tester gen.

uvel, en lile rörmask fulgte med og spørgsmålet er om jeg skal fjerne den? Selv er jeg vel ret sikker på at den skal bort...

Ooops, den rörmasken glömde jag ta betalt för....;)

Den har suttit där sedan musslan var "baby" - så det stör inte musslan om det inte stör dig!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Der sad 2 på den, trodde at det var 2 flotte rörmask, men ak... Jeg tager med ekstra penge med næste gang, skal nok få lagt op bileder af mine nye Hysterix, min ene Gobiodon okinawae er flyttet ind.

Men ja en rigtig lækker musling, Leffe siger den er blå -Tummen upp som alt andet.

Leffe du kan desuden tage hjem doseringspumben jeg snakkede om i går, ringer også :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm "købte" en MP-40 i dag og undre on der er andre der deler mine erfainger.

1) Ved kort pulserende (lilla) dannes der micro bobler :( (ikke fra overfladen.

2) besværlig t få stille/tyst

At det ellers er en rigtig fed pumbe han vi jo ikke diskutere, lækkert fingeraftryk den (intet) har :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Spontant efter at have leget med MP-40 her til aften tror jeg det bliver en ny powersupply til min Tunze Wavebox og jeg lever med den store grimme kasse og så bliver det en lille Wavebox til mit 480 DT.

post-7313-14468928531532_thumb.jpg

men igen et billed siger mere end 10000000 ord, jeg bare ELSKER det aftryk en MP40 gør i baljen!

Her har vi øverst en gammel Tunze 12000 liter kontrolbar, under en Sicco 15000 liter "kontrolbar" men DEN larmer desværre om man har på deres controler (har 2).

Skal lige sige at Waveboxerne armer for vildt, helt ustyrligt, men resultatet går ikke at sammenligne med noget.

Skal lege mere med MP40 inden jg besutter mig, prisen er latterlig, men satan i gatan de er lækre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...