Yodelking Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Denna gången är det bilden "Det Susar i Säven" som fått flest röster (27%).Vinnare och fotograf är Peter Aspenholt (SG-användarnamn: Clownen)Stort grattis, Peter!Som vanligt lägger vi också ut lite teknisk information om bilden:Beskrivning av fotot: Det Susar i SävenKamera: Canon EOS 7DBländare: F/5.6Slutartid: 1/125 sekISO: 1600Har blixt använts: NejLänk till omröstningen: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52233-M%E5nadens-bild-Omr%F6stning-januari-2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capote Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Snyggt Peter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benighted Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Grattis Peter! Härlig bild... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sune Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Det är bara att gratulera till vinsten!Och ett litet hedersomnämnande till mig som kom sist.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torreador Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Underbar bild!! Den fick även min röst :-)Stort grattis :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiking Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Denna bild röstade jag också på. Tekniskt sett en mycket bra bild. Men först och främst en riktigt snygg bild med bra komp och härliga färger. Ett stort Grattis Clownen:smiley20: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaTrucka Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Snygg bild, och grattis.Hade dock varit kul och veta vilken glugg du använt, macro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laggeman Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Grattis Peter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clownen Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Tack ska ni ha och kul att se de andra fina och kreativa bidragen! Snygg bild, och grattis.Hade dock varit kul och veta vilken glugg du använt, macro?Det var nästan säkert taget med mitt 60mm Canon makro objektiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Salt Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 ojj, der kunne jeg sq lære noget SNYGT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts