Postat 25 maj 201411 år Ett riktigt trevligt akvarium. Otroligt trivsamma mått och revpelaren till V är riktigt snygg, snyggt med skivan som går ut från den. Något liknande har jag tänk i mitt blivande.Skulle vara kul med några närbilder
Postat 25 maj 201411 år Kraften av vattnet på hela rutan bör vara ungefär 180 kg. Så för silikonet gör rutans tyngd inte så stor skillnad.
Postat 25 maj 201411 år Författare Tack, revpelaren köpte jag idag..inte helt lätt att få till en snygg scape. Teknik, cirk. pump 1 vortech mp 40 (funderar på att lägga i en till) skummare bubbel magus curve 7, led ramp Pacific Sun Hyperion r2 150 W x 2(Bali på 60 %) retur jebao dc 6000 .
Postat 26 maj 201411 år Författare Blev riktigt snyggt med pelaren! Tack! Tur att jag hittade en sån snygg revpelare till salu =DSen så ser den bättre ut i verkligheten
Postat 26 oktober 20177 år Författare Det var ett tag sedan man la upp en bild.... Så här ser det ut idag, typ..
Postat 27 oktober 20177 år Snyggt att se ett kar som växt till sig och fungerat under åren. MVH Lasse
Postat 27 oktober 20177 år Författare 19 timmar sedan, addo sa: Snyggt! Det har växt sen jag var hos dig Hur går det med fraggkaret? Tack! ja lite har det växt hehe =) Jag har skaffat ett större fraggkar som är under uppstart =)
Postat 27 oktober 20177 år Författare 4 timmar sedan, Lasse sa: Snyggt att se ett kar som växt till sig och fungerat under åren. MVH Lasse Tack, vägen dit har inte alltid varit enkel, men det är väl en del av charmen med denna hobby.. men sen jag började med triton core 7(dec 16) har jag märkt en uppsving på korallerna och hur allt har blivit lite roligare =)
Postat 27 oktober 20177 år Författare Tekniken idag: Belysning: PS Metis Hyperion R2+ 145w * 3 (Bali 60%) Cirkulation: Vortech, 2 st mp40 QD samt 1 st mp10wES (Reef Crest mode) Retur: Vortech Vectra m1 (50%) Skummare: Deltec SC 1660 Balling: Aqua Medic Reefdoser EVO 4 (Triton Core 7 other methods) Ändrat 27 oktober 20177 år av Alessandro
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.