Gå till innehåll

Wigge's Uppgradering! :)


Wigge

Rekommenderade inlägg

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag tror att min ny inköpte gylta har dött då jag inte hittar den. igår så var den så pigg och simmade runder så friskt men nu har jag suttit och spanat i en timme efter den utan att se den. trodde först den hoppat ur, men hittar den inte på golvet=/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att min ny inköpte gylta har dött då jag inte hittar den. igår så var den så pigg och simmade runder så friskt men nu har jag suttit och spanat i en timme efter den utan att se den. trodde först den hoppat ur, men hittar den inte på golvet=/

Rota inte i akvariet. Kan ligga i sandbädden i flera dygn första tiden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nä jag tror det är svårt då jag inte har någon sand =/ men kanske ligger i någon sten?... men tycker det är konstigt då den vara framme helatiden igår=/

Hmm.. ingen bra lösning om du skall ha en gylta. Överhuvudtaget så är jag helt emot sandfria akvarier.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till en fin firre och kul att du hittade den. Ang djupet så nog 1 finger djupt lagom så där på en höft. Ang din sump avskärmning av något slag typ enen låda med 2 fläktar?

Som sades tidigare jag gillar dina trådar då du skriver både om tabbar funderingar rakt ut menar frågar man inte får man inget veta tumme upp.

Löste du vatten värdena "salt problemet"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...