Henric Postat 25 februari 2014 Författare Dela Postat 25 februari 2014 Nu är jag klar med bänken, skönt! Och sumpen är i ordning. Gött med all plats för utrustning. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Det blev ju riktigt snyggt:smiley20: mvh Odel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Snyggt jobbat! Ser genomtänkt ut! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
toompa Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Snyggt! Vad har du använt för att klä möbeln med o luckor? Är det mdf? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 25 februari 2014 Författare Dela Postat 25 februari 2014 Snyggt! Vad har du använt för att klä möbeln med o luckor? Är det mdf?Jag har använt Mdf. Kanterna är frästa med en överhandsfräs och luckorna har jag fasat av så att de sjunker in lite i bänken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Snyggt!Vad kör du i dina PET flaskor Är det en red dragon pump som du kör med som en returpump/Christian Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
toompa Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Okej blev riktigt snyggt Är inne på att använda mdf till mitt bygge också nämligen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 25 februari 2014 Författare Dela Postat 25 februari 2014 Snyggt!Vad kör du i dina PET flaskor Är det en red dragon pump som du kör med som en returpump/ChristianTack Christian. JAg kör Mg och kH i flaskorna. Jag kompenserar kalkreaktorn med lite balling. Förut körde jag även zeostart, men just nu så har jag så lite fisk i karet så den lilla kolkälla som behövs doserar jag manuellt.Och pumpen är en Royal Exclusive RD3 75w som jag har till returen. Du kan läsa min test av Rd3 vs Dc6000 i en annan tråd. Jag är mycket nöjd med båda pumparna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 februari 2014 Dela Postat 25 februari 2014 Tack jo jag har läst ditt test,tack för detta./Christian Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 26 februari 2014 Författare Dela Postat 26 februari 2014 Några koraller som mår bra i nya burken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 26 februari 2014 Dela Postat 26 februari 2014 Riktigt fina koraller Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 26 februari 2014 Dela Postat 26 februari 2014 Tycker nog att jag känner igen dom,Kommer dom från Karlstad ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 26 februari 2014 Författare Dela Postat 26 februari 2014 Tycker nog att jag känner igen dom,Kommer dom från Karlstad ?Yes, Andreas tog med dom när ni hade träffen i Karlstad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 3 december 2016 Författare Dela Postat 3 december 2016 Tog några snabba bilder... 18 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rameau Postat 3 december 2016 Dela Postat 3 december 2016 Riktigt vackert! Fortsätt dela med dig 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bujje Postat 3 december 2016 Dela Postat 3 december 2016 Fantastiskt! Och att detta drömkar är såpass nära där jag bor, hur har det passerat obemärkt! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 3 december 2016 Författare Dela Postat 3 december 2016 Några bilder på lite styrning o övervakning 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 3 december 2016 Dela Postat 3 december 2016 Fler fjärilar! Det tar sig :-) 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 4 december 2016 Dela Postat 4 december 2016 Väldigt fina bilder! Tror fler med mej gärna vill se ett filmklipp!! Hur tycker du flavissimusen funkar/sköter sig? /Samuel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 5 december 2016 Författare Dela Postat 5 december 2016 18 timmar sedan, ballsam sa: Väldigt fina bilder! Tror fler med mej gärna vill se ett filmklipp!! Hur tycker du flavissimusen funkar/sköter sig? /Samuel Den rör inga sps eller lps. Den smakade på musslan några gånger när jag köpte den men slutade. En annorlunda snygg fisk. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 5 december 2016 Författare Dela Postat 5 december 2016 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 29 december 2016 Författare Dela Postat 29 december 2016 On 2016-12-05 at 15:21, Henric sa: Den rör inga sps eller lps. Den smakade på musslan några gånger när jag köpte den men slutade. En annorlunda snygg fisk. Uppdatering. flavissimusen fick smak på musslan tillslut, och då gick det fort:( Men den låter mina andra koraller vara så den får vara kvar i karet:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 30 december 2016 Dela Postat 30 december 2016 Usch va trist. Då ramlar den bort från min "vill-ha-fisk-lista"...Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 27 oktober 2017 Författare Dela Postat 27 oktober 2017 Ett tag sedan jag, men här kommer lite bilder. Korallerna färgar bra nu efter mycket exprimenterande. Har investerat I en Royal Exclusive supermarine 250. Ph höjdes ordentligt med den nya skummaren. 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 27 oktober 2017 Dela Postat 27 oktober 2017 Ser rätt OK ut Henric 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.