spiken Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Fick möjligheten att se detta kar idag....WOW verkligen imponerande.Fantastiskt välmående koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Kanonsnygga koraller, vilket supergrannt ögongodis. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Ser snyggt ut Björn! fina bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Väldigt fina och välmående koraller! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 26 mars 2015 Dela Postat 26 mars 2015 Snygga musslor och snygga koraller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 29 mars 2015 Författare Dela Postat 29 mars 2015 Tackar!Ja musslor är ju fantastiska djur. Jag har fyra nu - tre maxiomor och en crocea. Jag jagar en sista(?) men den ska vara en speciell färgkombo och teardrop och den är inte lätt att hitta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 1 april 2015 Författare Dela Postat 1 april 2015 Min nya ssc som jag är supernöjd med 24e Mars26e Mars31a MarsJag kan tillägga att korallen kom från lite sämre ljus/flöde/vatten där den varit ca 3veckor innan den monterades på min pelare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 2 april 2015 Dela Postat 2 april 2015 Min nya ssc som jag är supernöjd med 24e Mars26e Mars31a MarsJag kan tillägga att korallen kom från lite sämre ljus/flöde/vatten där den varit ca 3veckor innan den monterades på min pelare.Grym tillväxt på så få dar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 2 april 2015 Författare Dela Postat 2 april 2015 Tack tänkte försöka fota den en gång i veckan nu i samma vinkel. /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikD Postat 4 april 2015 Dela Postat 4 april 2015 Kollade igenom tråden igen på dina fantastiska koraller. Du har dvärgkejsare. Undras om man vågar sig på nån sådan? Hit and miss vad jag förstått. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikD Postat 4 april 2015 Dela Postat 4 april 2015 Förresten kan du inte lägga upp en heltankbild? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 4 april 2015 Författare Dela Postat 4 april 2015 Kollade igenom tråden igen på dina fantastiska koraller. Du har dvärgkejsare. Undras om man vågar sig på nån sådan? Hit and miss vad jag förstått.Tack Jo de noppar litegrann men jag har så mycket koraller så tycker det är helt okej. Underbara fiskar jag inte vill vara utanFörresten kan du inte lägga upp en heltankbild?Hade hoppats frågan skulle komma när jag hunnit skejpa om... Men okej då här kommer en bild jag inte är så stolt över.. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikD Postat 4 april 2015 Dela Postat 4 april 2015 Riktigt riktigt tjusigt. Jag har lång väg att vandra innan jag är i närheten med min stenöken med grönsaker. (Är road ändå) Ljuset ser ut att räcka ned till bottnen. Du hade 70 högt va? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 4 april 2015 Författare Dela Postat 4 april 2015 TackJo jag gjorde en test för nåt halvår sen med en acropora loisetteae. Jag satte en pinne längst ner till vänster för att se om ljuset räckte till. Den har vuxit till sig bra och färgen är ungefär densamma som loisetteaen som sitter högst upp i mitten. Tillväxten är inte lika bra där nere men det funkar vilket jag är väldigt glad för Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 4 april 2015 Dela Postat 4 april 2015 Helbilden är makalös tycker jag! Man häpnar vad fint det är! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 april 2015 Dela Postat 4 april 2015 mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 5 april 2015 Dela Postat 5 april 2015 jag lugnt säga - karet är mycket snyggare IRL! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 5 april 2015 Dela Postat 5 april 2015 Kanonsnyggt akvarium. Riktigt riktigt grannt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 5 april 2015 Författare Dela Postat 5 april 2015 Kanonsnyggt akvarium. Riktigt riktigt granntTack Larry!jag lugnt säga - karet är mycket snyggare IRL! Tack - Precis som med ditt då mvh Ola.Tack!Helbilden är makalös tycker jag! Man häpnar vad fint det är!Oj det var stora ord - Tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wassberg Postat 5 april 2015 Dela Postat 5 april 2015 Oj vad fint det har blivit, och många arter också, kul. Dags för en live titt igen tror jag ... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 6 april 2015 Författare Dela Postat 6 april 2015 Tack Erik! Vi får se vem som hinner hem först till vem...?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 8 april 2015 Författare Dela Postat 8 april 2015 En bild på min nya Ice Fire Echinata som jag fått av Epoxy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epoxy Postat 8 april 2015 Dela Postat 8 april 2015 den gör sej fint i din balja måste jag säga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 8 april 2015 Författare Dela Postat 8 april 2015 Då var första inköpet gjort på Aqua StockholmDe har fått in en kanonsändning från Tonga med ovanliga färgglada Acropora, Pavona, Montipora mm. Jag kom därifrån med denna godbit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 8 april 2015 Dela Postat 8 april 2015 Herre min tid så snygg! Riktigt avis på att kunna gå runt sådär och välja i butik, aldrig sett en köpbar acropora i Kalmar =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.