Gå till innehåll

Fel som uppkommit efter uppdateringen 18 november 2013


Rekommenderade inlägg

Det är ju väldigt snällt av dig att vara inne på nätterna och jobba med SG när 98% av alla besökare sover, men jag tror du behöver sova ibland också:) Det är helt ok att stänga ner SG några timmar en dag eller kväll, bara vi meddelar alla i god tid innan. Nackdelen för dig är väl att du då inte får den snabba responsen på de små problemen som du själv inte hittar omedelbart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

@Lasse: klart den är tillbaks, första jag fixade juh, går ju inte ha en saltvattensguide utan fisken :)

@Reuben: Jo, det är en pina att det blir så mycket problem. Jag är dock lycklig att det bara är småsaker, förr i tiden krävdes ju nästan en dags nertid för en uppdatering, varje gång försöker jag rensa undan en del saker så nästa går lättare. Bakom kulisserna jobbar jag med att till stor del göra om SG ifrån grunden så att vi slipper en massa gamla beroenden som ger oss problem, speciellt vid uppdateringar då inkompatibiliteterna verkligen visar sitt fula huvud..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...