Benighted Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 I denna tråden kan ni ta upp fel som uppkommit efter uppdateringen kvällen den 18 november 2013. Evetuell problem som var kända innan uppdateringen ska inte tas upp i denna tråden, utan specifikt sådan som slutat att fungera efter uppdateringen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ulf Sandberg Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 Undermenyn, den med "nya inlägg", "privata meddelande" mm är nu vit på ljusblå bakgrund och väldigt svår att läsa på min IPad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 +1 på den meny bannern är jätte svår att läsa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 Loggan med fisken har försvunnit - i stället är det V som stårMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Huvudmenys text byter färg. Ibland svart, ibland vit, ibland neongrön.Andra menyradens text byter färg mellan svart och vitt, lite som han själv vill känns det som. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 Wiking, kan nog vara jag som är inne och pillar när det skiftar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Det är ju väldigt snällt av dig att vara inne på nätterna och jobba med SG när 98% av alla besökare sover, men jag tror du behöver sova ibland också Det är helt ok att stänga ner SG några timmar en dag eller kväll, bara vi meddelar alla i god tid innan. Nackdelen för dig är väl att du då inte får den snabba responsen på de små problemen som du själv inte hittar omedelbart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Detta gillas. som sagt dt är helt ok om den går ner några timmar om man vet det innan så du kan pilla i lugn och ro. Tack för att du kämpar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 va det mycke skillnad i den nya? Har själv inte hunnit kolla på den en. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Tapatalk funkar inte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Undermenyn, den med "nya inlägg", "privata meddelande" mm är nu vit på ljusblå bakgrund och väldigt svår att läsa på min IPad.Ganska svårt på datorskärmen med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Köp och sälj-ikonen har ett rött kryss Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Tapatalk funkar inteTack nu funkar det 😃👍/Christian"Skrivet från en mobilenhet med Tapatalk" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Boerboele Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Brukar leta i mina egna inlägg genom länkarna i min profil för att enklast hitta dem, nu står det lite konstigt i länkarna samt går inte att gå in på dem. Kommer till 404 Not Found när jag trycker på dem.Mvh Helena Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 Tack för alla felrapporter hittills, jag går på dem med vigör (hoppas jag) ikväll när jag kommer hem från jobbet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Att det blir så mycket buggar efter en uppdatering? sjukt bra jobbat Jani! Upskattas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Fisken har kommit tillbaka!!!! MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jacs Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Förslag, om det går lägg en permanent dag för dessa säk uppdateringar.Sedan grymt STORT TACK för ditt och andras arbete av detta forum.//Jonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 @Lasse: klart den är tillbaks, första jag fixade juh, går ju inte ha en saltvattensguide utan fisken @Reuben: Jo, det är en pina att det blir så mycket problem. Jag är dock lycklig att det bara är småsaker, förr i tiden krävdes ju nästan en dags nertid för en uppdatering, varje gång försöker jag rensa undan en del saker så nästa går lättare. Bakom kulisserna jobbar jag med att till stor del göra om SG ifrån grunden så att vi slipper en massa gamla beroenden som ger oss problem, speciellt vid uppdateringar då inkompatibiliteterna verkligen visar sitt fula huvud.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Ser mycket märkligt ut under 'Avancerad sökning', fälten ligger lite huller om buller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 I tråden https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57900-Tips-p%E5-en-liten-utforskare så har freguz inlägg hamnat i lexwins post och lexwins orginaltext är borta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 det står forumdislpay.php typ på alla mina trådar jag rotat i på min aktivitet..men det kanske ni redan tagit upp..sen går det inte att komma dit för då är det error typ..om man nu skulle kunna gissa sig till vilken tråd...rättelse NOT FOUND står det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 20 november 2013 Författare Dela Postat 20 november 2013 Det som är kvar att fixa är:ikonen för köp & sälj konstiga länkar på "Min aktivitet" Resten tror jag ska vara fixat.Som sagt, ett stort tack till er som rapporterat fel! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 20 november 2013 Författare Dela Postat 20 november 2013 Nu ska alla de rapporterade problemen vara fixade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 20 november 2013 Dela Postat 20 november 2013 Vet inte om det har med uppdateringen att göra.Har PM:at lite med niki68.Han har problem med att lägga upp en ny profilbild/avatar.Minsta storlek som han hittills provat är, mått 29x17 storlek 21,7 Kb.Jag har själv inte provat byta på min profil. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.