Gå till innehåll

Fel som uppkommit efter uppdateringen 18 november 2013


Rekommenderade inlägg

Hmm, var det bara en gång det blev så? eller är det så hela tiden? Intermittenta, och speciellt one-shot fel är i princip omöjliga att felsöka, och kan bero på tusentals olika saker antingen på server, nätverk eller klientsidan. Är det så att det fortsätter ske, så kommer jag titta mer på det, men annars så skriver jag in det på nätverksfelskontot, en .css som inte överförts korrekt eller så. Om du kan skriva vilken tid det skedde kan jag kolla i webbserverns logg ikväll och se om jag kan se nån error-trace där...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Fredrik, såg det precis själv med, innan jag såg ditt inlägg...

Felet är inte direkt relaterat till uppdateringen, men det är ju inte lätt för er att veta, utan beror på att jag strukturerar om en (hel)del bakom kulisserna för att snabbare och lättare kunna installera uppdateringar när de kommer, för att täppa till säkerhetsluckor. Det är nånting jag jobbar med många timmar om dagen för tillfället så det är väldigt bra att ni uppmärksamma användare anmäler konstigheter ni ser, guld värt för att hitta "småsakerna" :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Fredrik, såg det precis själv med, innan jag såg ditt inlägg...

Felet är inte direkt relaterat till uppdateringen, men det är ju inte lätt för er att veta, utan beror på att jag strukturerar om en (hel)del bakom kulisserna för att snabbare och lättare kunna installera uppdateringar när de kommer, för att täppa till säkerhetsluckor. Det är nånting jag jobbar med många timmar om dagen för tillfället så det är väldigt bra att ni uppmärksamma användare anmäler konstigheter ni ser, guld värt för att hitta "småsakerna" :)

Och det uppskattar vi, tror inte man förstår (inkl mig själv) hur mycket jobb som ligger bakom :)

Det konstiga är att vissas avatarer syns..?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...