Yodelking Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Årets sista tävling är nu över och det bilden "Xanthometopon" som fått flest röster (63%).Vinnare och fotograf är Ingemar Svensson (SG-användarnamn: Wiking)Stort grattis, Ingemar!Som vanligt lägger vi också ut lite teknisk information om bilden:Beskrivning av fotot: Bilden är tagen på Fjärilshuset i StockholmKamera: Canon EOS 450DObjektiv: Tamron SP AF 90mm /F2.8 MACROBländare: F/2.8Slutartid: 1/200 sekISO: 1600Har blixt använts: NejÄr bilden efterbehandlad i något bildbehandlingsprogram: Ja i Photoshop Elements, justerat lite skärpa.Länk till omröstningen: www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57865-M%E5nadens-bild-Omr%F6stning-november-2013 1 Citera
Morot Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Riktigt snygg bild.Grattis Ingemar.//Mattias Citera
DaTrucka Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Var hittar man bidragen?Om du läser första inlägget igen, så hittar du säkert rätt Citera
Wiking Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Ett stort tack till alla som uppskattade min bild! Citera
Laggeman Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Hoppla, det här hade jag missat helt! Både tävling och bidrag. Mysko...Men stort grattis till Wiking som vann! Citera
Wiking Postat 1 februari 2014 Postat 1 februari 2014 Riktigt läckert! Grattis!Riktigt fin bild WikingGrattisPatrikHoppla, det här hade jag missat helt! Både tävling och bidrag. Mysko...Men stort grattis till Wiking som vann!Ser att jag missat tacka för detta, ett stort tack till er alla:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.