Gå till innehåll

Söker lite omdöme om butik. "Flodströms" ?


Majki01

Rekommenderade inlägg

Jo men söker man på det så blir det "akvarieshopen" idag. Läst lite allmänna omdöme på internet om just "flodströms" som går under "akvarieshopen" annat namn bara.. Vill ju ge alla en andra chans oavsett om man bytt namn eller ej. Vet hur det va runt 2012 för butiken. Så lite dagsfärska omdöme hade varit bra :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På akvarister gruppen på facebook var det någon som beställt för någon månad sedan och det verkar som tidigare. Lite lotteri om man får sina saker eller inte och de går inte att få tag i dem heller.

Så vad ni än gör betala inte i förskott om ni väljer att handla där.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De ligger ju i Tollarp, inte så långt att köra kan jag tycka. Beställ och välj upphämtning så ska det väl inte vara några bekymmer.

Det är därför jag frågar ! Har försökt nå dom sen i onsdes i telefon men man blir bara ställd i kö sen inget "negativt" omdöme på nätet .

Jag har också läst att folk beställt och inte fått varor och ej mail tele svar och då kört dit men då har det varit stängt fast det skulle va öppet osv . där e saker jag vill handla men vill först ha lite realtids omdömen :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...