_Manne_ Postat 3 mars 2014 Postat 3 mars 2014 Ingen stress här.. Ska dock bli intressant o se vad programmet vs verkligheten ger för resultat.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Patrik87 Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Har ingen fått den än? Är intreserad av era recensioner så man vet om man ska köpa eller ej både för och nackdelar. Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Mina skickades från Polen i fredags till butiken där jag köpt den, så den dyker väl upp i slutet på denna vecka eller början på nästa.Dock tar det nog ett tag innan jag kan använda den då jag inte kört doserpumpar innan och varken har dunkarna eller skåpet som den ska vara i... Hur har det gått ?? Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Någon som fått fingrarna på denna nya leksak ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Ja nu är man nyfiken! Blir nog till att beställa en på nästa lön här också. Citera
Maglofster Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 För min del står det mellan en sådan eller en Vertex Libra. Jag vill också få inte lite tyckande från er som köpt den! Citera
wrang Postat 13 mars 2014 Författare Postat 13 mars 2014 För min del står det mellan en sådan eller en Vertex Libra. Jag vill också få inte lite tyckande från er som köpt den!Kolla med Nico (nici68) han har ju en https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?51710-Nico-nya-980L-optiwhite-planerad-uppstart-2013&p=516868&viewfull=1#post516868 Citera
Yodelking Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Hur har det gått ?? Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJodå, jag har fått mina... Har dock inte haft tid att sitta med dem ännu.Blir nog tyvärr inte förrän på måndag... Ska se om jag kan få till en bild innan dess.Har även köpt ett skåp som jag ska bygga ihop, samt en massa dunkar... Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Kul att någon har fått åtminstone , själv väntar jag tålmodigt som vanligt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Någon mer än peter som fått hem paket , som packade upp o testade sitt nyköp ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Mina skickades från Polen i fredags till butiken där jag köpt den, så den dyker väl upp i slutet på denna vecka eller början på nästa.Dock tar det nog ett tag innan jag kan använda den då jag inte kört doserpumpar innan och varken har dunkarna eller skåpet som den ska vara i... Varför köpte du den från polen. Billigare eller? Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Varför köpte du den från polen. Billigare eller?Peter har köpt via svensk webshop.. Tillverkas i Polen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Okok. På drakfisken står det att den finns i lager. Hoppas det stämmer så man kan få den ett par dagar efter lön. Citera
osby0479 Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Okok. På drakfisken står det att den finns i lager. Hoppas det stämmer så man kan få den ett par dagar efter lön.Det stämmer inte, han skulle få in nästa vecka men alla va sålda så om 2 veckor skulle han få in fler!! Citera
alexochingencarina Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jaha. Samma pris på pro som den "vanliga" modelen. Det lär väll inte heller stämma? Citera
Dykaren Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Opps! Rättat nu i alla fall. I dagsläget är det beställningsvara med cirka 2 veckors leveranstid. Citera
a.nilson Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 Hur har det gått med leveranserna? Nån mer än Peter som fått sin? Var beställde du din Peter? Citera
_Manne_ Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 Hur har det gått med leveranserna? Nån mer än Peter som fått sin? Var beställde du din Peter?Peter tog sin via maack..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Batty Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 noobfråga! jag står i begrepp att beställa en osmolator, tyckte mig se att denna manick har den funktionen stämmer det?i sådana fall kommer man ju troligtvis behöva de andra kanalerna sen när man blir lite mer varm i kläderna och då kanske lyckat slå 2 flugor på smällen? Citera
alexochingencarina Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 noobfråga! jag står i begrepp att beställa en osmolator, tyckte mig se att denna manick har den funktionen stämmer det?i sådana fall kommer man ju troligtvis behöva de andra kanalerna sen när man blir lite mer varm i kläderna och då kanske lyckat slå 2 flugor på smällen?Stämmer bra. Kör bara=) Citera
Yodelking Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 noobfråga! jag står i begrepp att beställa en osmolator, tyckte mig se att denna manick har den funktionen stämmer det?i sådana fall kommer man ju troligtvis behöva de andra kanalerna sen när man blir lite mer varm i kläderna och då kanske lyckat slå 2 flugor på smällen?Om jag kommer ihåg rätt så är det bara Pro-versionen som har den. Citera
_Manne_ Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 Båda har osmolator.. Skillnaden är givaren.. Ena optisk andra flytboj.. PRO=optisk Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Batty Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 Pro får det bli! Nu skall man bara hitta vart den är billigast och vänta på en recession. Citera
Majki01 Postat 19 mars 2014 Postat 19 mars 2014 Ligger på 3600 kr med porto från Pacific själv . Men högst säkerligen tillkommer tull! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.