NephruruS Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Jag kommer mer än gärna på träffen då man precis hamnat i träsket igen efter att man åkte och köpte ett begagnat kar ifrån en annons på guiden igår. Vore kul att träffa lite lokala saltisar och se vilka som fortfarande håller på sedan man var aktiv förr samt se vilka som har börjat nyligen så man får sig ett humm om vilka det finns i trakten samt ett ansikte på dessa! Är även jag intresserad av koraller/fraggar och då i första hand stenkoraller.Mvh Henrik Citera
petnym Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Jag hoppas verkligen att man hittar en föredragshållare, alternativt hittar en annan form för mötet... Citera
jensen_muu Postat 31 mars 2014 Postat 31 mars 2014 Jag kommer gärna, och ska försöka lura med mig timmpa.Är även intresserad av lite koraller, gärna lps samt någon sps. Kanske även någon fisk om någon får sig att ta med sig. Citera
petnym Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Något nytt om föredragshållare eller om mötet i allmänhet? Citera
salta wille Postat 7 april 2014 Författare Postat 7 april 2014 Jag har tyvärr inte fått något napp om en föredragshållare! Det verkar vara helt kört!Men vi håller ett saltmöte i alla fall, så får vi se om det dyker upp någon föredragshållare i sista stundVi kör ett fragg/fisk-bytarmöteSå börja att fragga lite och meddela i denna tråd vad ni har med er och / eller vad ni skulle vilja ha!Tala om även om ni kommer så jag kan beräkna fikat.Vi tar en fikaavgift på 40kr =2st tjugor helstEtt lotteri kanske vi kan dra igång oxåVälkomna och skriv i denna tråd vad ni heter som kommer! Citera
Nicke7 Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Kommer!! då jag inte har några fraggar att byta bort så tar jag med lädret istället, allt färgglatt och hårt är av intresse, ses /Nicke.T Citera
petnym Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 (ändrat) Jag har fortfarande avsikten att komma. Vad synd att det inte blir något föredrag denna gång... Själv skall jag under lördagen fira att jag nyligen blivit 40 år så jag har själv alltför mycket att göra för att hinna göra ett föredrag till söndagen, men någon annan gång kanske, (om det finns intresse?). Ändrat 8 april 2014 av petnym Citera
stigigemla Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Ett alternativ är att alla som kan tar med en USB- sticka med 5 bilder på så finns det att prata om. Citera
salta wille Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Bra förslag!Program kl 14:00Linköping Naturcentrum Lasarettsgatan 1Inträde 40 kr (fikat, kaffe the saft goa mackor)Visning av deltagares bilder på sitt akvarium och fiskar/ korallerdiskussion fikafragg/fiskbyte alt försäljningSkiv i denna tråd att du kommer Citera
salta wille Postat 9 april 2014 Författare Postat 9 april 2014 Då lägger jag upp en poster som kanske kan få upp intresset lite!anmäl om du kommer (För fikat) Citera
Gocky75 Postat 9 april 2014 Postat 9 april 2014 Hur länge håller det på ungefär? Tänkte om man kan fixa barnvakt på något sätt. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk Citera
salta wille Postat 9 april 2014 Författare Postat 9 april 2014 Svårt att säga. till 5-6 kanske. Citera
salta wille Postat 10 april 2014 Författare Postat 10 april 2014 Bump!Notera här om ni kommer! Citera
jensen_muu Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Jag och nicklas kommer fortfarande. Båda två är eventuellt intresserade av att handla, eftersom båda har hyffsat tomma kar. Citera
salta wille Postat 11 april 2014 Författare Postat 11 april 2014 Glöm nu inte att ta med er foton från era akvarier/ fiskar/ utrustning så vi kan ha en givande diskussion! På USB minne alltså Citera
salta wille Postat 12 april 2014 Författare Postat 12 april 2014 Bara ett dygn kvar! Samla ihop era fraggar och annat och gör er redo för en trivsam eftermiddag i saltets tecken! Citera
remne Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Jag kan tyvärr inte komma imorgon, har åkt på en tråkig förkylning. Hoppas ni får en trevlig träff! Citera
salta wille Postat 12 april 2014 Författare Postat 12 april 2014 Det var ju synd!Snart dags för en salt saltträff! Citera
DanneI Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Är det möjligtvis någon som ska dit och har några fina zoanthus att byta/sälja så skicka gärna ett mail/pm Citera
salta wille Postat 13 april 2014 Författare Postat 13 april 2014 Några timmar kvar!Plocka med er fraggar och glöm inte bilder på era kar/fiskar/koraller Citera
petnym Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Jag kan tyvärr inte komma imorgon, har åkt på en tråkig förkylning. Hoppas ni får en trevlig träff!Samma här, tyvärr... Citera
Guest Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Tack för en trevlig träff måste göras omSkickat från min GT-I9305N via Tapatalk Citera
salta wille Postat 13 april 2014 Författare Postat 13 april 2014 En trevlig söndageftermiddag! Toppenpublik och intressanta diskussioner. Synd bara att inte fler kunde komma!Vi satsar på nytt någongång i höst!På bilden några av deltagarna! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.