Gå till innehåll

Tribianis 360 liters optiwhite


Tribiani

Rekommenderade inlägg

  • 1 månad senare...

Karet tuffar på rätt bra. Har lite svårt att få tiden att räcka till så karet får den mest grundläggande skötseln för tillfället. Korallerna växer så sakta o inga dödsfall bland fiskarna och det är det viktigaste. Dock delar sig bubbletipanemonerna sig så jag blir tokig. Där är 7 för tillfället i olika storlekar.

post-6674-14468936437384_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
  • 3 månader senare...

Här kommer bilden på Citrongyltan

20160804_184214.jpg

 

När jag kom in och skulle mata fiskarna ikväll blev jag helt chockad av att se en firre som jag inte har sett på flera månader. Trodde att den var död sedan länge. Den ser lite mager ut dock :(. Jag tror att min pistolräka lever fortfarande fast att jag inte sett den på ett helt år. Jag hör den dock vissa kvällar. Det smäller i karet. Det kan vara så att sandvändaren har blivit kompis med räkan.

20160804_184141.jpg

 

Jag bytte 50 liter vatten häromdagen så jag passade på att möblera om lite på botten.

20160802_211221.jpg

 

 

 

  • Gilla 5
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En del tog jag upp med en håv (de större stenarna), resten suger jag upp med en slang. Den nya sanden la jag i med hjälp av en liten burk så jag kunde hälla ut den väl nere på botten. 

 

Hoppas att sandvändaren vill äta lite ordentligt nu så den blir lite rundare. 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...