Gå till innehåll

Pacific Sun Pandora Hyperion S Inställningar


Reuben

Rekommenderade inlägg

Tjena,

jag försöker få ordning på lite custom inställningar på min PS Hyperion men inställningarna verkar inte fastna, någon annan som haft detta problem?

Jag fyller i lite enkelt som jag har i bilden sen trycker jag send to light, kvar blir dock standarden.

Startar jag om applikationen står defaulten på 100 100 100 100 på allt ljus där, men tar jag read from lamp så plockar den hem inställningarna jag tryckt in.

dock händer det inget :/

PS, självklart har jag testat att starta om skiten :)

post-5317-14468933947354_thumb.png

Förslag någon?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tar read from lamp och den ger dig dina värden så har den redan sparat dem och då är det inte dongeln som är problemet.

Pröva att sätt sunrise duration till 0 jag tror inte att du kan ha duration samtidigt som du kör par

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Fick min ramp igår 4*145 + 4 *80! Men fa.. inte lätt att få de att funka. Pc funkar inte kalls fattar inte varför. Cd går inte att installera utan säger att nått är fel. Macen går men de finns inte alla inställningar! Viket programver samt firmware kör ni på?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du har en nyare, de ska lägga upp f på hemsidan snart.

Vad får du för fel när du ska installera från cd-skivan?

Det är viktigt med en bra extern dongle, som Asus, för en stark signal.

När man installerat donglen samt mjukvara så tar man reda på vilken Com-port som lampan använder och connectar till den med lösenord 1234.

Tycker personligen inte att det är något större fel på mjukvaran, men det hade varit smidigt med wi-fi istället för blåtand kan jag tycka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du har en nyare, de ska lägga upp f på hemsidan snart.

Vad får du för fel när du ska installera från cd-skivan?

Det är viktigt med en bra extern dongle, som Asus, för en stark signal.

När man installerat donglen samt mjukvara så tar man reda på vilken Com-port som lampan använder och connectar till den med lösenord 1234.

Tycker personligen inte att det är något större fel på mjukvaran, men det hade varit smidigt med wi-fi istället för blåtand kan jag tycka.

Det viktiga är att det är ett Klass 1 BT dongel med minst 100mW styrka, tror detta är problemet många har.

Det löst det mesta av problemen för mig iaf nu när jag bytte.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Firmwaren som jag laddar hem slutar på E, men den jag har i min är F. så tycker att de verkar som min är nyare. men men de kan ju vara osäkert, kanske skall byta ändå! Programvaran är de 1.1 ver?

Du måste se till att du laddar hem allt från windows uppdate. Jag hade samma problem som du (gammal dator har jag). I den uppackade finns det en mapp med sql på. I den finns en .exe fil. kör den också.

Så till mottsats mot andra så säger jag välkommen till Windows! Det är inte lätt att skriva program till windows som ska passa alla piratkopierade licenser och windows xp 7 och 8 osv...

Men samtidigt så tycker jag att man kan önska lite mer av P-S gällande installationen. Men när programmet väl är installerat så är innehållet grymt. Tror inte alla har så bra innehåll med alla de inställningar man kan göra. Lycka till.

PS. skicka ett mail till suppporten om det fortsätter att krångla, det verkar nästan som att de svarar när som helst på dygnet DS.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...