Pasaputte Postat 15 oktober 2014 Postat 15 oktober 2014 Hej Idag fick jag lov från SVT att avslöja detta, även min son tvingat mig att skriva om detta på forumet så alla tänker på sina barn ( skämt)Programmet heter Dunderbluffen som hade premiere idag. Ni får ej missa 19 November klockan 18:45 det hanslar om vår hobby Sonen tyckte att jag spenderar mycket tid med mina fiskar och koraller , han anmälde mig och verkligen blev jag lurad, trodde aldrigt att det skulle hända mig Missa inte 19 November klockan 18:45 på SVT här är liten bild som avslöjar lite om bluffen Citera
Richard-Gbg Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 HaHa....jag kollade på programmet på SVT playDu såg verkligen ledsen ut när du stod framför poliserna och förklarade att dina fiskar var som dina bebisar.En rolig blåsning, som du tog som en karl när du förstod att du var luradMycket roligt Citera
Strikt Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Mycket igenkänning här hemma Patrik, speciellt med smygfilmen när du tittar in i burken ) Citera
Lasse Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Jag kan troligtvis bara tänka en tiondel av de tankar som måste gått igenom din skalle när "poliserna" hindrade dig från att gå in MVH Lasse Citera
Guest Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 fantastiskt kul. Du tog det väldigt bra tycker ja Citera
Pasaputte Postat 19 november 2014 Författare Postat 19 november 2014 Först var pojken , och sen jag kommer inte riktig ihåg , allt gick fort även för fiskarna Citera
lottac Postat 20 november 2014 Postat 20 november 2014 Shit va rädd du måste ha blivit först!!! Jätte kul program!!!! Citera
Andreas_Lindholm Postat 20 november 2014 Postat 20 november 2014 Sjukt bra!!! Tack för att du bjuder på dig själv! Starkt gjort mvh ante Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.