Postat 29 oktober 201410 år Fd CNC-operatör/fräsare som försöker skola om sig till .NET-utvecklare med inriktning mot molntjänster....dock nästan 2 år kvar...
Postat 29 oktober 201410 år Dubbelarbetande.Inköpsansvarig och deltidsbrandman.Lägger till: Spinninginstruktör.
Postat 29 oktober 201410 år Konsultjävel i mekanisk konstruktion, arbetat från vattennivå till rymdsaker under alla dessa år
Postat 29 oktober 201410 år Känner mig lite kluven.nyttig erfarenhet .riktigt förvånad över yrkena här..trodde i min enfald det var vd.s o company som har grejjer på töpp typ i salta burken hehe...bara avundsjuk på morbror daniell 523 och rikard-gbg hehe gillar företagsamhet..vad fasen har ni för kar? Saknar vissa herrar här också..skulle vara kul o veta hur ni har råd av erfarenhet vet jag att detta är klart dyrast i akvariehobbyn alla kategorier,,ja jag har vart i malawi o tanganyika svängen med Ändrat 29 oktober 201410 år av hagbard
Postat 29 oktober 201410 år Saknar vissa herrar här också..skulle vara kul o veta hur ni har råd av erfarenhet vet jag att detta är klart dyrast i akvariehobbyn alla kategorier,Själv får jag ju ha tre jobb
Postat 30 oktober 201410 år Vad jobbar man med i växjö och i osby tex?? Nu blev det helt plötsligt en utrednings ämne istället för yrke beskrivning!
Postat 30 oktober 201410 år Ingenjör (jobbar med systemdesign och säkerhetsarkitektur för inbyggda system)
Postat 30 oktober 201410 år Författare jag kanske skulle lägga till att jag även är fritidspolitiker samt driver en köp och sälj sajt som jag inte får nämna
Postat 30 oktober 201410 år Besöks ansvarig på en stor gruva här i norr .... Nog den först vad jag kan se
Postat 30 oktober 201410 år Tryckare (morgontidningar)Kul att det finns fler tryckare här. Så du jobbar inom Mittmedia också. Själv jobbar jag i Sundsvalls anläggningen så vi har kanske träffats på invigningen eller kickoffen utan att veta om det
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.