Ländström Postat 2 mars 2010 Författare Dela Postat 2 mars 2010 Hej GustafTa fram haklappen .//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Jag tänker inte ens kommentera detta. Jag fick ta fram haklappen igen, som vanligt i denna tråd.Det är sjukt vad mycket och rätt ljus gör för karet.Jag saknar dock en helbild på hela bygget med över och underskåp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Det är ju inga dåliga foton heller, perfekta exponeringar o sånt.Undrar hur motsvarande bestyckning för ett 45L i lysväg skulle se ut....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Ruggigt snygga bilder!Fastnade för bild nr. 4. Skitläcker! Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 7 mars 2010 Dela Postat 7 mars 2010 Jo tack Tomas, haklappen behövdes... Bild 3: är det en Lemnalia?Ha det gott / Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 7 mars 2010 Dela Postat 7 mars 2010 Musslorna är insane.. var hittar man så granna musslor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 mars 2010 Dela Postat 7 mars 2010 Ja vad ska man säga vissa hittar de fina korallerna Vill ha vill ha!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 7 mars 2010 Författare Dela Postat 7 mars 2010 Jo tack Tomas, haklappen behövdes... Bild 3: är det en Lemnalia?Ha det gott / GustafHej GustavDen är köpt som en Lemnalia.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 7 mars 2010 Författare Dela Postat 7 mars 2010 Musslorna är insane.. var hittar man så granna musslor?Hej JörgenDe kommer från en affär i Kungsbacka.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 7 mars 2010 Författare Dela Postat 7 mars 2010 Ja vad ska man säga vissa hittar de fina korallerna Vill ha vill ha!!Hej RickeTålamod och åter tålamod....//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 9 mars 2010 Dela Postat 9 mars 2010 Mycket trevliga koraller. Jag måste bara stanna på en kaffe nästa gång jag har vägarna förbi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 15 mars 2010 Författare Dela Postat 15 mars 2010 Hej RichardDu är alltid välkommen!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wassberg Postat 24 mars 2010 Dela Postat 24 mars 2010 Hej Tomas,Trevligt att titta på ditt fina akvarium och så bra bilder du tar. Dina mångåriga lyckade resultat talar för sig själv. Lite trevlig inspiration för mig som torrsimmar tills vidare. Du bor ju farligt nära mina föräldrars sommarstuga i Dalsland, så risken är stor att jag slår en signal i slutet på sommaren.Hur har det gått med fraggarna från herr Wendel?Ha en skön vår!Erik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 24 mars 2010 Författare Dela Postat 24 mars 2010 Hej ErikTackar för de vänliga orden!Du är alltid välkommen om du har vägarna förbi. 1 av fraggarna är kvar, de övriga gav upp när det blev för mycket sinularia i karet och jag fick köra med mycket kol och ozon.Nu ser det ut som om det är helt på banan igen.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 3 april 2010 Författare Dela Postat 3 april 2010 Hej Jag lekte lite med undervattenshuset i veckan, glad påsk!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
idalakungen Postat 3 april 2010 Dela Postat 3 april 2010 Kan bara säga GRYMT FINA KORALLER DU HAR. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 april 2010 Dela Postat 3 april 2010 Fina färger! När du blir trött på musslorna så hojta till, hade kunnat offra en resa norrut enbart för dem! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 3 april 2010 Dela Postat 3 april 2010 Vad är bild nr 5 för något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 3 april 2010 Dela Postat 3 april 2010 Helt otroligt bra bilder Ländström, nu får jag gå o hämta en haklapp innan jag tittar på¨bilderna en gång till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 4 april 2010 Författare Dela Postat 4 april 2010 Hej Tack för uppskattningarna.Nr 5 är en något ihopdragen Blastomussa.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 6 april 2010 Dela Postat 6 april 2010 Hej TomasAlltid lika kul att se ditt kar Blir bara finare och finare...Får kanske slå en signal nästa gång jag är på väg upp till UA. //JFerm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 6 april 2010 Författare Dela Postat 6 april 2010 Hej Jörgen Kul att du hör av dig! Du är alltid välkommen.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 7 april 2010 Dela Postat 7 april 2010 Helt underbara bilder!Jag förväntar mig bidrag till fototävlingen snart Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 7 december 2010 Dela Postat 7 december 2010 Inget nytt att rapportera här? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 7 december 2010 Dela Postat 7 december 2010 Hur kan jag ha missat det här karet som?. Kolosalt vackert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.