jonasroman Postat 4 februari 2016 Postat 4 februari 2016 vad är det med programmet för det är tredje inlägget jag skriver som försvinner:-( (i kemitråden) Citera
bjomat Postat 4 februari 2016 Postat 4 februari 2016 @Tribiani @Yodelking @freguz @jonasroman - kan du länka tråden här? Citera
Yodelking Postat 4 februari 2016 Postat 4 februari 2016 Jag tror inte att Jonas ser det du skrev då han inte kan se rapporter. Citera
jonasroman Postat 5 februari 2016 Författare Postat 5 februari 2016 jag skriver, sen trycker på spara, och så ibland finns det i alla fall inte där...hände nu igen precis:-(... Citera
jonasroman Postat 5 februari 2016 Författare Postat 5 februari 2016 Det är när jag skall redigera ett inlägg jag precis skrivit...sen trycker på "spara" som det inte kommer med Citera
peterj66 Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Kan det finnas en maxlängd på inlägget? Eller vissa tecken som den inte gillar? Citera
Yodelking Postat 5 februari 2016 Postat 5 februari 2016 Var snäll att prova att kopiera texten till clipboard innan du sparar, så att det inte försvinner. Testa att bara klippa in igen. (så slipper du att skriva om). Vad kör du för OS och webbläsare? Finns det möjlighet att du provar en annan webbläsare? 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.