Johan Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Sjukt snyggt Nicke! du ska vara stolt över det du presterat!!! 1 Citera
kocknick Postat 4 december 2016 Författare Postat 4 december 2016 Nu har detvarit igång ett tag och än så länge så har all gått vägen! Haft problem med mycke partiklar i vattnet trots filterstrumpa, tillslut så bytte jag ut större delen av sanden mot en grövre strlk och ett större vattenburen och det är väl inte glasklart men 90% bättre nu på bara 1 dag. Ska uppdatera med en ny bild under morgondagen, denna är tagen 1 minut innan nattbelysningen gick igång. 3 Citera
kocknick Postat 5 december 2016 Författare Postat 5 december 2016 https://vimeo.com/194322399Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro 2 Citera
kocknick Postat 5 februari 2017 Författare Postat 5 februari 2017 Finns det någon eller flera i Luleå som lust att lägga en gemensam beställning från whitecorals eller extremwcorals ?? 1 Citera
kocknick Postat 5 februari 2017 Författare Postat 5 februari 2017 Byggde mig ett överskåp, riktigt nöjd med skillnaden på ljuset i karet.. och jäkligt skönt att inte hela vrummet är blått på kvällen Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro 11 Citera
Conjor Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Blev ju fantastiskt bra det där snyggt rev 1 Citera
Drullputt Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Riktigt snyggt ! Fint med luftig scape. 1 Citera
kocknick Postat 6 februari 2017 Författare Postat 6 februari 2017 Man tackar! Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
kocknick Postat 9 februari 2017 Författare Postat 9 februari 2017 Någon som testat aquaforest produkter? Beställt några av deras bakterie produkter, skulle vara kul att såhär i efterhand höra något positivt om dem Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
kocknick Postat 19 februari 2017 Författare Postat 19 februari 2017 Fyllt på med några koraller, känns jäkla bra men epoxi tog slut så allt är inte på rätt plats ännu! Byggde om lite i revet också och tycker mig fått till djupkänslan bättre nu ocksåSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro 9 Citera
mikoto Postat 19 februari 2017 Postat 19 februari 2017 Snyggt! Jag tycker om hur det är så välfyllt men ändå så pass luftigt. Tycker klart du lyckats med djupkänslan. Citera
kocknick Postat 26 februari 2017 Författare Postat 26 februari 2017 Jaha har nån nå supertips om hur man fäster korallerna på sten på bästa sätt? Kör med epoxi och super lim men hälften lossnar ju, extremt enerverande! Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
Ouscazz Postat 26 februari 2017 Postat 26 februari 2017 Större koraller på fraggplugg fäster jag med revcement. Mindre fragg direkt på sten med Grotech korallepoxi. 1 Citera
kocknick Postat 26 februari 2017 Författare Postat 26 februari 2017 Större koraller på fraggplugg fäster jag med revcement. Mindre fragg direkt på sten med Grotech korallepoxi.Var beställer du korallepoxin ifrån?Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
Ouscazz Postat 26 februari 2017 Postat 26 februari 2017 Köper i lokala saltbutiken. Finns säkert i de flesta webbshopparna. Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
kocknick Postat 26 februari 2017 Författare Postat 26 februari 2017 Letade men utan lycka, hittade grotech terma Coral nåntingSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
stigigemla Postat 27 februari 2017 Postat 27 februari 2017 Mjukisar skivor och knappar limmar jag inte. De lossnar hur jag än gör. I stället lägger jag dem på lite grovt grus (5 - 15 mm) i youghurtmuggar så fäster de själva. Sedan limmar jag gruset de sitter på på en fraggplugg eller fraggsten. 1 Citera
kocknick Postat 27 februari 2017 Författare Postat 27 februari 2017 Aha fiffigt @stigiemlaSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
Ouscazz Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Letade men utan lycka, hittade grotech terma Coral nåntingTada! http://shop.foretagsakvarium.se/en/product/grotech-corafix-superfast-gra-240gSkickat från en iPhone med Tapatalk Citera
kocknick Postat 28 februari 2017 Författare Postat 28 februari 2017 Tada! http://shop.foretagsakvarium.se/en/product/grotech-corafix-superfast-gra-240gHaha man tackar!! han beställa igår från bioted och som tur är var det samma produkt!Skickat från en iPhone med TapatalkSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
kocknick Postat 29 mars 2017 Författare Postat 29 mars 2017 Ny skummare, Ati power cone 250is! Stått på i några timmar nu och den levererar! Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro 4 Citera
Ouscazz Postat 30 mars 2017 Postat 30 mars 2017 Gött med bra grejer! Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.