jonasroman Postat 3 september 2016 Dela Postat 3 september 2016 Another one moderator får gärna lägga upp den på ytterligare plats 8 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 16 september 2016 Författare Dela Postat 16 september 2016 Två vattenbyten igen med Brightwellsalt, reproducerat det jag tidigare sagt, redoxen sjunker direkt efter vattenbytet men sedan stiger till en högre nivå. Här har vi två vattenbyten med en knapp veckas mellanrum o kurvan klättrar fint uppåt o fortsätter att stiga flera dar efteråt. Innan första vattenbytet hade jag cirka 300mv...nu efter 10 dar fn 376mv. vattenbyten:redox.tiff 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 17 september 2016 Dela Postat 17 september 2016 riktigt bra retention! har du observerat någon förändring på dina koraller? ser fram emot fortsatta recensioner! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 17 september 2016 Dela Postat 17 september 2016 Jag titta jag med, tycker det var en trevlig recension. Men vi måste ta tag i all svengelska som vi kör med i vår hobby! Många av de termer vi använder har ju riktiga svenska motsvarigheter ;-) Dina ambitioner slår sig höga, kul att se arbetet du lägger ner i testandet. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 18 september 2016 Dela Postat 18 september 2016 Mycket intressant recension, tack för att du delar med dig av både observationer och teorier. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 18 september 2016 Författare Dela Postat 18 september 2016 Tack alla:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 18 september 2016 Dela Postat 18 september 2016 Tummen upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.