Thomas Salt Postat 12 juli Författare Postat 12 juli "LITE" sämra värder i dag igen... Bra man har et lite akvarium man kan myse med Citera
Thomas Salt Postat 23 timmar sedan Författare Postat 23 timmar sedan Jäkla man är tagget, min Mastertronic Essencial kommar på tisdag faen hvor jobbigt man är på semester på Cypern. Hoppes denne kommar bli en gamechanger som Alkatronic var för mig i sin tid, saknar den lite "bullerdåse" tyst var den INTE Blir også 2 stk Kessil A500X, skal bli roligt nu man fyller år. 1 Citera
Oscarhaglund Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 17 timmar sedan, Thomas Salt skrev: Jäkla man är tagget, min Mastertronic Essencial kommar på tisdag faen hvor jobbigt man är på semester på Cypern. Hoppes denne kommar bli en gamechanger som Alkatronic var för mig i sin tid, saknar den lite "bullerdåse" tyst var den INTE Blir også 2 stk Kessil A500X, skal bli roligt nu man fyller år. Får du tag på alla reagenserna? Lät som det snabbt tagit slut hos dejong så jag fick tyvärr inte tag i nitrat. @jonasroman får skynda sig och göra mer! Citera
jonasroman Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 19 timmar sedan, Thomas Salt skrev: Jäkla man är tagget, min Mastertronic Essencial kommar på tisdag faen hvor jobbigt man är på semester på Cypern. Hoppes denne kommar bli en gamechanger som Alkatronic var för mig i sin tid, saknar den lite "bullerdåse" tyst var den INTE Blir også 2 stk Kessil A500X, skal bli roligt nu man fyller år. underbart:-) Citera
jonasroman Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 2 timmar sedan, Oscarhaglund skrev: Får du tag på alla reagenserna? Lät som det snabbt tagit slut hos dejong så jag fick tyvärr inte tag i nitrat. @jonasroman får skynda sig och göra mer! tror dejong precis fyllt på, igår var alla reagenser in stock igen:-) Citera
Thomas Salt Postat 3 timmar sedan Författare Postat 3 timmar sedan 8 minuter sedan, jonasroman skrev: underbart:-) Kan tipse om at Aquariatech tog hem 2 stk, en til mig såklart så der fins 1 kvar. 100 stk ankom till DeJong natten till lördag, i dag kl 14:30 loggede Amir sig på DeJong och der fins bara 18 kvar. Gissar den er slutsolgt måndag. Skal inte göra om samme mistag som med Alkatronic, jag fik vänte i typ 6 mdr på bach 2. Kan bara gisse hur mycke job det har värat at ta fram disse maskiner, tror du skulla kunna ha tjänt grymt mycka mera om du hadde brugt tiden med at dela ut reklam... ha ha Blir MYCKE akvarie i höst! 1 Citera
Thomas Salt Postat 3 timmar sedan Författare Postat 3 timmar sedan 2 timmar sedan, Oscarhaglund skrev: Får du tag på alla reagenserna? Lät som det snabbt tagit slut hos dejong så jag fick tyvärr inte tag i nitrat. @jonasroman får skynda sig och göra mer! Stockholms butikken tog hjem 2 uppsätningar av alt. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.