Postat 30 juli 20187 år Just nu ser inte mitt så mycket ut för världen vilket kanske är tur då jag har massor kvar att lära. Detta forum är en enorm guldgruva att leta information i :-)
Postat 6 augusti 20187 år Nu när det de resterande levande stenarna kommit i ser det ut så här. Det börjar hända saker.
Postat 6 augusti 20187 år Läget nu efter sommaren, tappat lite färger... 80 liters kub som varit igång sedan 2012 (mobilfoto)
Postat 6 augusti 20187 år 4 timmar sedan, peppe67 sa: Nu när det de resterande levande stenarna kommit i ser det ut så här. Det börjar hända saker. Ser sjukt bra ut! Jag hade dock plockat ut de där asterina-stjärnorna nu medan du kan... jag fick en explosion av sådana i mitt Reefer 250 och det var ett rent helvete att få ur dom. Plockade i flera veckor men har nu besegrat dom verkar det som. Bara ett tips...
Postat 6 augusti 20187 år 2 timmar sedan, JonasK sa: Ser sjukt bra ut! Jag hade dock plockat ut de där asterina-stjärnorna nu medan du kan... jag fick en explosion av sådana i mitt Reefer 250 och det var ett rent helvete att få ur dom. Plockade i flera veckor men har nu besegrat dom verkar det som. Bara ett tips... Tack JonasK! Vi ska göra ett försök att få bort dem nu så att vi kanske slipper anlita en Harlekin räka för vi vill ju ha "riktiga" sjöstjärnor sedan.
Postat 18 augusti 20187 år Fina bilder alla! Här kommer mitt bidrag Inte så jätte mycket att kolla på än och i blåljus rykande färsk.
Postat 22 augusti 20187 år Vårat lilla 70 liters! Haft vatten o sten i i en vecka ungefär! Vi höll oss borta från saltvattnet i 7 år! Hade tidigare ett 540 l så det är lite skillnad att köra 70 l.Men vem vet det blir kanske ett större snart? Måste bara få terrariumet o ormen sålt först/ Ha det Micke, Maria & Ida
Postat 24 augusti 20187 år Relativt nytt. Startat den 20/5[emoji847][emoji7]Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 26 augusti 20187 år 19 Liters Fluval Spec med en Stjärnpolyp i ... Saltfebern börjar ta sig ordentligt nu när man kört igång igen och större tank inväntas
Postat 8 september 20186 år Sista bilden på mitt nano, innan det stängs ner [emoji4]Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 20 september 20186 år Senaste bilden. Och dessutom så är pistolräkan framme (till vänster om symbiosgobbyn), inte ofta man ser den
Postat 21 september 20186 år Det är "lite" väl mycket koraller nu kanske och de sitter inte där de ska men det börjar bli riktigt fint nu tycker jag. Attans vad kul detta är
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.