July 30, 20187 yr Just nu ser inte mitt så mycket ut för världen vilket kanske är tur då jag har massor kvar att lära. Detta forum är en enorm guldgruva att leta information i :-)
August 6, 20187 yr Nu när det de resterande levande stenarna kommit i ser det ut så här. Det börjar hända saker.
August 6, 20187 yr Läget nu efter sommaren, tappat lite färger... 80 liters kub som varit igång sedan 2012 (mobilfoto)
August 6, 20187 yr 4 timmar sedan, peppe67 sa: Nu när det de resterande levande stenarna kommit i ser det ut så här. Det börjar hända saker. Ser sjukt bra ut! Jag hade dock plockat ut de där asterina-stjärnorna nu medan du kan... jag fick en explosion av sådana i mitt Reefer 250 och det var ett rent helvete att få ur dom. Plockade i flera veckor men har nu besegrat dom verkar det som. Bara ett tips...
August 6, 20187 yr 2 timmar sedan, JonasK sa: Ser sjukt bra ut! Jag hade dock plockat ut de där asterina-stjärnorna nu medan du kan... jag fick en explosion av sådana i mitt Reefer 250 och det var ett rent helvete att få ur dom. Plockade i flera veckor men har nu besegrat dom verkar det som. Bara ett tips... Tack JonasK! Vi ska göra ett försök att få bort dem nu så att vi kanske slipper anlita en Harlekin räka för vi vill ju ha "riktiga" sjöstjärnor sedan.
August 18, 20187 yr Fina bilder alla! Här kommer mitt bidrag Inte så jätte mycket att kolla på än och i blåljus rykande färsk.
August 22, 20187 yr Vårat lilla 70 liters! Haft vatten o sten i i en vecka ungefär! Vi höll oss borta från saltvattnet i 7 år! Hade tidigare ett 540 l så det är lite skillnad att köra 70 l.Men vem vet det blir kanske ett större snart? Måste bara få terrariumet o ormen sålt först/ Ha det Micke, Maria & Ida
August 24, 20187 yr Relativt nytt. Startat den 20/5[emoji847][emoji7]Skickat från min iPhone med Tapatalk
August 26, 20187 yr 19 Liters Fluval Spec med en Stjärnpolyp i ... Saltfebern börjar ta sig ordentligt nu när man kört igång igen och större tank inväntas
September 8, 20187 yr Sista bilden på mitt nano, innan det stängs ner [emoji4]Skickat från min iPhone med Tapatalk
September 20, 20187 yr Senaste bilden. Och dessutom så är pistolräkan framme (till vänster om symbiosgobbyn), inte ofta man ser den
September 21, 20187 yr Det är "lite" väl mycket koraller nu kanske och de sitter inte där de ska men det börjar bli riktigt fint nu tycker jag. Attans vad kul detta är