salar Postat 28 april 2008 Författare Dela Postat 28 april 2008 Några nya bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 Förstår att du känner dig uttråkad o vill göra om.. det är verkligen jättefult. Allrahelst Sohalen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 Det var koraller det, snyggt! Säg gärna till när du fraggar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 april 2008 Författare Dela Postat 28 april 2008 Ja Bjarne tänk att få köpa ny sten och börja om från början,det lockar starkt.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 ja, jisses rejäla kolonier ,snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 april 2008 Författare Dela Postat 28 april 2008 Patrik du e snart där med din 400 wattare,det kommer att växa bra med den.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 Märkligt att det nästan är fisktomt på alla bilder, utom sohalen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 april 2008 Författare Dela Postat 28 april 2008 Sohalen körde sitt kvälls pass i snabb sim och då flyr övriga fiskar fri vattnet Thomas.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 Aah ok, den såg lite gul ut den där bakom, ser helt enorm ut, kan tänka mig att Lasse e sugen på den.För att inte tala om den förväxta Sohalen - alldeles för litet kar.... :)MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 april 2008 Författare Dela Postat 28 april 2008 Håller med dig Lasse att karet e för litet.men Sohalen kan jag nog få att växa ett par cm till.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 Super-najs !Några nya bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 23 maj 2008 Författare Dela Postat 23 maj 2008 Lite bilder innan jag river karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 23 maj 2008 Dela Postat 23 maj 2008 Va !!! Ska du riva karet, nu när det är så fint !!!Lite bilder innan jag river karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 23 maj 2008 Dela Postat 23 maj 2008 Kanon fina bilder, riktigt läckra koraller !!Hade aldrig vågat mig på att riva ett sådant bygge!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 23 maj 2008 Författare Dela Postat 23 maj 2008 Det blir en ny start med lite ny sten och en ur gallring,har märkt att vissa koraller tappat lite vävnad underifrån och jag tror att det beror på för dålig cirkulation för korallerna.Jag har 3st tunze 12000 litare men nu när korallerna blivit stora så räcker det inte.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 maj 2008 Dela Postat 23 maj 2008 japp det ser för tjockt ut klart att du skall gallra Nej då skämt å sido, tråkigt att riva ett sånt snyggt kar men det kommer säkert bli lika snyggt som innan!!Lycka till med omöbleringen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 maj 2008 Dela Postat 23 maj 2008 Helt rätt, kommer bli kul med en omstart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 maj 2008 Dela Postat 24 maj 2008 Håller med de andra att det är ett fantastiskt kar. Tycker dock inte det är synd att riva det då jag mer ser det som en utveckling. Gissar att det är samma kar du kommer ha även i fortsättningen!Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 maj 2008 Författare Dela Postat 28 maj 2008 EOS 350D har jag köpt men det tar nog ett tag innan man kan hantera den.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 28 maj 2008 Dela Postat 28 maj 2008 Inget fel på bilderna tycker jag. Koraller kan du i vilket fall hantera! Imponerande! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 maj 2008 Författare Dela Postat 28 maj 2008 Tackar Capote. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 28 maj 2008 Dela Postat 28 maj 2008 snyggt akvarium, har du byggt om det än? skulle vara kul med en översikts bild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 maj 2008 Författare Dela Postat 28 maj 2008 Ombyggnaden blir nog om några veckor,har för mycke fotboll på helgerna nu.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 29 maj 2008 Dela Postat 29 maj 2008 Stäng av pumparna ett tag och sen tar du bild upp i från så kommer du få kanon fina bilder.Spegel reflexer som du kan få i vattnet som ser ut att komma ifrån lysrören tar jag ett a4 och håller upp så försvinner dom.. Köp ett stativ för 200kr ,det gör jättemycket samt lättare att ta bilder då dom iinte blir suddiga. Samt att du kan leka med lite olika slutartider som du inte kan göra om du inte har stativ. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 juni 2008 Författare Dela Postat 7 juni 2008 Tack Jaken för hjälpen idag.Nu känns karet tomt igen framför allt utan Jannes Sohal. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.