havre Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Vare det senaste inköpet som ville prova sina vingar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 23 augusti 2008 Författare Dela Postat 23 augusti 2008 Efter som mitt kar e fisk tomt efter Sohalen så ska det bli kul att leta nya invånare,den här har jag väntat ett tag på och hoppas att jag ska klara den trotts att den e lite för stor.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Häftig fisk! Jag antar att det är denna: http://se.reeflex.net/tiere/317_Pygoplites_diacanthus.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Fin firre.. Men jag har för mig att de med grått bröst har en väldigt dålig överlevnadsstatistik i förhållande till de gulbröstade som kommer från röda havet och indiska. I vilket fall som helst hoppas verkligen den går bra för det är en av de finaste firrarna helt klart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 23 augusti 2008 Författare Dela Postat 23 augusti 2008 Det stämmer nog men jag tror dom yngre e lättare att få igång maten på.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Jä-lar vilken fin Diacantus, ser ut att må prima! /Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Ja det brukar vara så. De är lättare att vänja in också vid ersättningsfoder och kräver inte lika mycket svamp som de större.Hade två mindre innan som gick tillsammans och åt bra utan några som helst problem. De dog tyvärr när uv-c pajjade och andra fiskar tog med sig prick. Ersatte dem senare med en stor som åt som en häst. En dag slutade den bara att äta tvärt och två dagar efter var den stendöd. Så blir det någon ny så rör det sig om mindre för min del. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Det stämmer nog men jag tror dom yngre e lättare att få igång maten på.Patrik Den ser jättefin ut och av biolderna att dömma cirklar den runt middagen du har serverat i sanden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Vackert inköp! Det kommer säkert gå bra med den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Snyggt patrik! Hoppas den låter dina koraller vara ifred eller att den håler dem i shack Hjärnkorallen i bakgrunden är grymt snygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 Jag tror att mina Clowner snart fyller 14-15 år i mitt kar, någon som vet hur länge dom lever?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 Vilken art är det? A. melanopus? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 31 augusti 2008 Författare Dela Postat 31 augusti 2008 A.Nigripes .Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 31 augusti 2008 Dela Postat 31 augusti 2008 Inget tyvärr...Rekorden för andra clowner i fångenskap sträcker sig mellan 14 och 21 år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 september 2008 Författare Dela Postat 9 september 2008 Ett par test bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 9 september 2008 Dela Postat 9 september 2008 Gillar verkligen den gobyn.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 september 2008 Författare Dela Postat 9 september 2008 Tyvärr så ser jag den inte för ofta i karet men när jag matar så blir den synlig.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 september 2008 Dela Postat 9 september 2008 Hur går det med Diacanthusen Patrik? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 10 september 2008 Författare Dela Postat 10 september 2008 Bjarne den blev till mat för min revhummer,efter den dog.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 10 september 2008 Dela Postat 10 september 2008 Visst är revhummrarna vackra? Ett lite problem bara är att de "aldrig" synd. Vet då jag har en själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 10 september 2008 Dela Postat 10 september 2008 Trist Patrik.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 11 september 2008 Dela Postat 11 september 2008 Jättetrist, Patrik. Jag antar att den inte ville ta mat? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 13 september 2008 Dela Postat 13 september 2008 Ett par test bilder.Grymma bilder Patrik =)Man blir ju sugen på akvarium igen om det skulle vara möjligt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 13 september 2008 Författare Dela Postat 13 september 2008 Helt sjukt att ni tittar på guiden i dag,pratade med Tomas(Havre) om erat stora sjöhäst kar i dag när jag va på Triton i dag.Hur e det med er ?Akvarie tankar eller?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 Min vita sand blir brunaktig över dagen inte vackert.Cyano eller Kisel? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.